עזרה בקניית מסך לד 40

  • פותח הנושא פותח הנושא עמית
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עמית

חבר משקיען
הודעות
1,736
מעורבות
223
נקודות
63
שלום
סוף סוף החלטנו ללכת על מסך לד 40.
סמארט לא מעניין,חשוב לי ממיר פנימי
לקליטת הערוצים הישראלים,כמה שאלות:
כמה חיבורים של hdmi צריך?
האם הממיר המובנה ישדר בhd?
הוצעו לי שני דגמים במחירים טובים
והייתי רוצה את דעתכם עליהם:
1 סמסונג 5003 ב1700 ש"ח כולל מתלה,נאמר לי שזה דגם של שנה שעברה.
הבעיה שיש לה רק חיבור 1 של hdmi.
2 lg דגם542 ב1950ש"ח עם ממיר מובנה,דגם חדש חדש.
ב lg תמונה יפה,תסמסונג אין בתצוגה
רק סגור בקרטון.
מצטער על החפירות,עזרת החכמים נדרשת.
עוד דגמים יתקבלו בברכה.
תודה עמית
 

שלום
סוף סוף החלטנו ללכת על מסך לד 40.
סמארט לא מעניין,חשוב לי ממיר פנימי
לקליטת הערוצים הישראלים,כמה שאלות:
כמה חיבורים של hdmi צריך?
האם הממיר המובנה ישדר בhd?
הוצעו לי שני דגמים במחירים טובים
והייתי רוצה את דעתכם עליהם:
1 סמסונג 5003 ב1700 ש"ח כולל מתלה,נאמר לי שזה דגם של שנה שעברה.
הבעיה שיש לה רק חיבור 1 של hdmi.
2 lg דגם542 ב1950ש"ח עם ממיר מובנה,דגם חדש חדש.
ב lg תמונה יפה,תסמסונג אין בתצוגה
רק סגור בקרטון.
מצטער על החפירות,עזרת החכמים נדרשת.
עוד דגמים יתקבלו בברכה.
תודה עמית
אחי לך על ה40F5000 של סמסונג יש לי אותה היא מצויינת!!! ועצה שלי תוסיף עוד בערך 500 שקל ותקח 46אינטצ' מאותה סידרה, כי במבט לאחור הייתי קונה 46 אבל אז המחירים היו גבוהים לי, חפש בזאפ את הדגם.
ובעיקרון אין שידורים בHD זה רק בממירים וגם זה לא בדיוק HD.
ולTV שלי אני בניתי אנטנה (אני טכנאי אלקטרוניקה ומערכות תקשורת) ואני קולט מצויין באיכות מאוד טובה!
 
תודה איש
הבעיה שלי עם סמסונג זה השירות של היבואן
אני שומע רק סיפורים שאני לא מאחל לי ולאף אחד אחר.
 
תודה איש
הבעיה שלי עם סמסונג זה השירות של היבואן
אני שומע רק סיפורים שאני לא מאחל לי ולאף אחד אחר.
לי גם יש את האחריות סמליין ולי היה בעיה בTV (פיקסלים) ומבלי לדבר בא אלי טכנאי בדק ואמר שהוא יקח למעבדה וזה יקח עד שבוע, קיצר חזרו אלי ואמרו לי שאין טעם לתקן והם שולחים לי TV חדשה בקרטון מאותו סידרה רק שנת קדימה בחינם כי זה באחריות סמליין.
אז לא יודע לגבי הסיפורים
 

שלום
סוף סוף החלטנו ללכת על מסך לד 40.
סמארט לא מעניין,חשוב לי ממיר פנימי
לקליטת הערוצים הישראלים,כמה שאלות:
כמה חיבורים של hdmi צריך?
האם הממיר המובנה ישדר בhd?
הוצעו לי שני דגמים במחירים טובים
והייתי רוצה את דעתכם עליהם:
1 סמסונג 5003 ב1700 ש"ח כולל מתלה,נאמר לי שזה דגם של שנה שעברה.
הבעיה שיש לה רק חיבור 1 של hdmi.
2 lg דגם542 ב1950ש"ח עם ממיר מובנה,דגם חדש חדש.
ב lg תמונה יפה,תסמסונג אין בתצוגה
רק סגור בקרטון.
מצטער על החפירות,עזרת החכמים נדרשת.
עוד דגמים יתקבלו בברכה.
תודה עמית

1 מה מרחק הצפיה שלך ?
2. מהי מסגרת התקציב שלך ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור