עזרה בקניה... מסך LCD 42

  • פותח הנושא פותח הנושא matanelkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

matanelkatz

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
ברצוני לקנות לקנות מסך LCD 42 ויש לי מספר שאלות:

מה המסך המומלץ ביותר בקטגוריה זו(6000 ש''ח)?

מה המרחק בין הצופה למסך כזה?

תודה מראש...(lol)
 

אני ממליץ על טושיבה. 4200
 
תודה,עוד??

תודה אולי אתה יודע על עוד דגמים??

תביא קישור לדגם הנ''ל...
 
בבקשה יכול להיות נחמד...
 

מה מרחק הישיבה שלך? בד"כ ל- 42" מתאים כ- 3 מטרים.
 
יש לי בערך 3.75 ,אני מקווה שזה מספיק,יש לך הצעות לדגמים בבקשה..
 
תבדוק בביקורות המסכים באתר, בדקנו שם מספר דגמי LCD 42
ביקורות מסכים
 

42" ל-3.75 מטר זה סבבה.(מנסיון, לסבא שלי יש אחת כזו בערך באותו מרחק אפילו אולי טיפה יותר) אבל אם אתה יכול למתוח את התקציב למעלה אז אפשר גם יותר..
 
אני לא צריך יותר מ42 תודה,לא מצאתי כלום בביקורות אפשר בבקשה הפנייה יותר ישירה....
 
אוקי.
אני יכול להגיד לך איזה מסכים נחשבים טובים בתקציב. אתה תצטרך לעשות סיבוב ולבדוק את התוצאה בפועל כי בסופו של דבר העיניים שלך הם אלו שקובעות.

תבדוק את: Toshiba XV500, Samsung PS42A450, LG 42PG60UR\LG 42LG60FR
ה-LG הימנית תתאים יותר לשימושי HD והשמאלית תתאים יותר לשידורי טלוויזיה רגילים(YES\HOT). כמו כן, הטושיבה והסמסונג גם טובות מאוד. כדאי לך ללכת לראות את התמונה שלהם במציאות.
 

תודה רבה,אלו הם החברות שאני צריך להתמקד בהן??
 
אתה לא צריך להתמקד בחברות, אלא בדגמים..

תעשה סיבוב ותראה בעיניים את המסכים שהצעתי לך, זה חשוב. אם יהיו שאלות נוספות, נשמח לעזור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור