פלזמה עזרה בפלזמה "50 - פנסוניק או היטאצ'י

  • פותח הנושא פותח הנושא mibar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mibar

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אני מתלבט בין ה-PV80 של פנסוניק וה-X01 של היטאצ'י - שתיהן פלזמה 50". הצרכים הם בעיקר טלוויזיה רגילה (פחות DVD, מחשב וכו'). בניגוד לפנסוניק ההיטאצ'י היא HD FULL ו-100 MHZ, אך הפנסוניק מאד מוכרת וכולם משבחים ומהללים אותה. על ההיטאצ'י כמעט ולא שמעתי דבר.
אשמח לקבל עזרה.
תודה.
 

ראית את שתיהן במציאות?
 
הכי חשוב לראות בעיין , במיוחד שידורי SD .
 
כן, בטח שראיתי. איכות התמונה בשתי הטלוויזיות הייתה טובה מאד ודי דומה לדעתי. התמונה בהיטאצ'י חשוכה יותר. מצד שני, היא יותר אמיתית והבנתי שיהיה עליה פחות השתקפויות מהתאורה החיצונית בגלל המסך שמחשיך את התמונה. ייקח לי זמן להתרגל לתמונה החשוכה במעט, אך אני מאמין שזה יקרה. המאפיינים של ההיטאצ'י נראים אבל יותר טובים - בעיקר הHD FULL שאני מניח שאולי בשנים הקרובים ינוצל הרבה יותר מאשר כיום.
אשמח לקבל דעתכם לגבי האמור לעיל.
 

שתי היצרניות מכובדות, הנתונים מתאימים לצרכים שלך ואם אהבת את איכות התמונה, אז לך על זה...
 
יש יריד של פנסניק בארמגדון .. ראיתי על זה פרסום . תנסה שם , יכול להיות שתשיג את ה FHD של פנסוניק במחיר טוב .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור