פלזמה עזרה בעבור מסך -PIONEER 4280 HD בשיטה אמריקאית

  • פותח הנושא פותח הנושא dani3005
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dani3005

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

האם מישהו יודע אם תהיה לי בעיה לחבר מסך של PIONEER 4280HD בשיטה אמריקאית דרך חיבור HDMI לממיר של

YES MAX ,(האם לא יהיו לי בעיות של שיטת שידור בערוצים הרגילים או בכלל כי בכל זאת שיטת השידור לא תואמת )
-
אודה לכם אם תספקו לי תשובה .

תודה .
 

אני מניח שאתה מתייחס ל- YES MAX HD , כי ל- YES MAX הרגיל אין HDMI
דרך HDMI, תהיה תאימות עם המסך הזה רק בתנאי שהוא תומך וידאו בתדר 50Hz
 
50 Hz לא מתייחס לתדר חשמל במקרה?
 
זו אכן במקור נגזרת של החשמל, אם הוא תומך באופן טבעי (לא ע"י שנאי חיצוני) בחשמל 50Hz, אזי זה סימן חיובי, אבל רצוי לוודא בכל זאת בהקשר לוידאו.
 

אוקיי תודה

האם ידוע לך על בעיות צריבה במסך הספציפי או במסכים של PIONEER בכלל ?
 
פלזמות KURO הן הפלזמות העמידות ביותר לצריבה בהן נתקלתי.
 
תודה אז עשיתי עסקה טובה אם כך .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור