D dani3005 חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 3/5/09 #1 שלום האם מישהו יודע אם תהיה לי בעיה לחבר מסך של PIONEER 4280HD בשיטה אמריקאית דרך חיבור HDMI לממיר של YES MAX ,(האם לא יהיו לי בעיות של שיטת שידור בערוצים הרגילים או בכלל כי בכל זאת שיטת השידור לא תואמת ) - אודה לכם אם תספקו לי תשובה . תודה .
שלום האם מישהו יודע אם תהיה לי בעיה לחבר מסך של PIONEER 4280HD בשיטה אמריקאית דרך חיבור HDMI לממיר של YES MAX ,(האם לא יהיו לי בעיות של שיטת שידור בערוצים הרגילים או בכלל כי בכל זאת שיטת השידור לא תואמת ) - אודה לכם אם תספקו לי תשובה . תודה .
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 3/5/09 #2 אני מניח שאתה מתייחס ל- YES MAX HD , כי ל- YES MAX הרגיל אין HDMI דרך HDMI, תהיה תאימות עם המסך הזה רק בתנאי שהוא תומך וידאו בתדר 50Hz
אני מניח שאתה מתייחס ל- YES MAX HD , כי ל- YES MAX הרגיל אין HDMI דרך HDMI, תהיה תאימות עם המסך הזה רק בתנאי שהוא תומך וידאו בתדר 50Hz
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/5/09 #4 זו אכן במקור נגזרת של החשמל, אם הוא תומך באופן טבעי (לא ע"י שנאי חיצוני) בחשמל 50Hz, אזי זה סימן חיובי, אבל רצוי לוודא בכל זאת בהקשר לוידאו.
זו אכן במקור נגזרת של החשמל, אם הוא תומך באופן טבעי (לא ע"י שנאי חיצוני) בחשמל 50Hz, אזי זה סימן חיובי, אבל רצוי לוודא בכל זאת בהקשר לוידאו.
D dani3005 חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 4/5/09 #5 אוקיי תודה האם ידוע לך על בעיות צריבה במסך הספציפי או במסכים של PIONEER בכלל ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/5/09 #6 פלזמות KURO הן הפלזמות העמידות ביותר לצריבה בהן נתקלתי.