עזרה בנושא LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא NazgarD
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

NazgarD

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני רוצה לרכוש טלוויזיית LCD 37
לסלון. ואני פשוט הולך לעיבוד בין כל החברות ופיסות האינפורמציה שאני מקבל מהאינטרנט.

מה כדאי לקחת?
LG? Phillips? Samsung? Toshiba? Sharp

התקציב שעומד לרשותי הוא כ 5,500

אשמח לקבל עצות והדרכה

תודה רבה
 

שלום רב,

מה השימושים במסך ומאיזה מרחק הצפייה?
 
המרחק צפיה הוא 3 מטר
חיבור פלייסטיישן 3, לראות תכנים בHD, חיבור של מחשב למסך על מנת לראות את הסרטים מהמחשב, לשחק במשחקי מחשב דרך הטלויזיה וכמובן שידורים רגילים של 10, 22, יס1,2,3,4
 
אמרתי משהו לא בסדר שאף אחד לא עונה לי?

אני חייב עזרה דחוף כי זו אמורה להיות הפתעה להורי יש להם יום נישואין ביום שישי

בבקשה עזרה!!
 

לא אחי, פשוט לא תמיד עוזרים פה..

בכל מקרה חשוב שתצפה במסך בעיניים לפני הקניה..

דגם מומלץ: סמסונג la37a450.
 
אכן הסמסונג יכול להתאים, או טושיבה 37CV500 או 37LG60FR
כל החברות שציינת (כולל פיליפס, שארפ) נחשבות למותגים טובים.

האם ראית דגם כלשהוא בעיניים, בחנות?
 
אני חשבתי על
Sharp LC37WD1E
או
Sharp LC37PX5

זה מה שכולם אמרו לי

אבל ראיתי שלLG דווקא יש זמן תגובה קצר 4 MS

אני ממש הולך לאיבוד....
 

אל תשפוט על פי נתון יחיד (זמן תגובה למשל), אלא לפי התוצאה בפועל.
ראית את שני המסכים במציאות, מחוברים אל ממיר יס או הוט ?
 
כן בביג בוקס
Sharp LC37PX5

ראיתי שידור HD של יס 2
 
אל תראה רק שידורי HD.....תראה בחיבור לממיר רגיל (YES או HOT) בצפיה בשידורי טלוויזיה רגילים (איכות SD)...
 

זהו זה!!!
אני קניתי טלוויזיה!!!!
37 אינץ' Samsung
מהסדרה החדשה
450"
LA37A450C1V

עיצוב מהמם וגם תמונה חדש וברורה!!!!

תודה לכל מי שעזר בלעדייכם לא הייתי מצליח לעשות קניה נבונה!
השיקול היה בין Sharp ל Samsung
אבל בסוף הלכתי על samsung בגלל שאני אהבתי את התמונה יותר על גביו ולא על שארפ

האמת שאני גם בדקתי ב 3 חנויות ורק בשלישית איש המכירות היה מקצועי ולא אידיוט גמור!!!!
טלוויזיה עולה כ 6,100
קניתי ב5,360

שוב פעם תודה לכולם!!!

רק עוד דבר רציתי לשאול איך אפשר לברר שהדגם הוא אכן חדש?
כי באחת החנויות אמרו לנו ש Samsung LA37S81B
היא החדישה ביותר והיא במחיר מבצע והמוכר היה מוכן להישבע בחייו שהוא עושה טובה לאנושות בכך שהוא מוכר אותה ב 4200
אלא שאז בשני חנויות אחרות אמרו לנו שהדגם הוא אכן ישן ובשני חנויות הציעו לנו לרכוש את הסידרה 450

אז איך אני באמת יכול לדעת מה הוא הדגם החדש?
 
תודה רבה אחי!

קודם כל אם אתה נכנס ל-zap וממיין לפי שיטת אלימינציה, טלוויזיות>LCD>.... אתה מוצא 3 טלויזיות בלבד של אמסונג, 37.
הסידרה 450 לא נכללת שם.
אני מאוד הופתעתי ששלחת לינק על 37 דגם 450.
בכל מקרה ה900 שקל הללו הם ההבדל בין יבואן מורשה שזה סמליין במקרה של Samsung לבין כל גוף אחר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור