עזרה בנושא מצבי צפיה בLCD

  • פותח הנושא פותח הנושא david1987
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

david1987

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם !

ברשותי LCD Samsung40A450

אני קצת מבולבל מהעניין של המצבי צפייה (Standart ,Dynamic)

מצב Dynamic זה יש בו המון צבעים תמונה יותר מבריקה אמרו לי שבדרך כלל משתמשים בזה באולמות תצוגה על מנת למשוך את העין של האנשים .

מצב Standart אני רואה סביר אבל לא אוהב את התמונה חסר אור וכו ..

השאלה שלי היא כזאת
זה בסדר לראות בDynamic או שעדיף לראות בStandart ?

לא משנה כמה שיניתי את ההגדרות של הסנדרט עדיין לא הגעתי לתמונה שאני אוהב כמו בDynamic..
 

תראה אני משתמש במצב צפיה Dynamic
עם ערכים
 

תמונות מצורפות

  • clip_image002.jpg
    clip_image002.jpg
    KB 20.5 · צפיות: 402
אני לא רואה שום סיבה לראות במצב STANDART אם ב-DYNAMIC אתה רואה יותר טוב.
 
(Y)
בנוסף, גם במצב הזה, אתה יכול לשנות פרמטרים שונים, אם משהו בתמונה נראה לך "לא נכון".
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור