עזרה במספר התלבטויות עקרוניות - רכישת טלוויזיה (נערך)

  • פותח הנושא פותח הנושא מובשו
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מובשו

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

מחפש טלויזיה לחדר שינה, מרחק 3.5 מטר. תקציב 8K

50% HD 50% SD, מחוברת ליס מקס HD וסטרימר.

בפניי מספר בעיות:

1. פלזמה או LED- צפייה בחדר שינה נעשית בעיקר בלילה בחדר חשוך או כמעט חשןך, בתנאים אלה, ידה של הפלזמה על העליונה לפי הבנתי. כמו כן ללד בתנאים אלה יש עננות וזליגות אור. עדיופת לפלזמה?

2. גודל- 42 קטן לי, אז ההתלבטות היא בין 46 לד, או פלזמה 50, אני יודע שלמרחק 3.5 מטר, באופן עקרוני 50 זה בסדר, אבל מדובר בחדר שינה ולא בסלון, וצפייה בעיקר בשכיבה, האם יהיה גדול מידי 50 (במיוחד שיש לא מעט צפייה ב-SD)?

3. מכוון שאני ארדם הרבה מול הטלויזיה הזאת ללילה שלם, אני מפחד מצריבות וצבירות בפלזמה, ולמרות השיפורים והמנגנונים עדיין אין הבטחה למניעה ב-100%. עדיפות ללד?

4. מחיר, הפלזמה הרבה יותר זולה, ps50c550 עולה בסביבות5.5K, לעומת 46c6200 או sl733 שעולות בסביבות 7.5K- הפרש משמעותי.

בקיצור איך יוצאים מהתסבוכת הזאת?

חייב עזרה!! :?

תודה רבה
 

פלזמות מדגמים זולים, סובלות בדרך כלל מבעיית השתקפויות, אך אם רוב הצפיה תערך בתנאי חשיכה, אזי נקודה זו תהיה פחות בעייתית עבורך.
מבחינת זויות צפיה ואחידות תאורה, לפלזמות תהיה עדיפות ברורה.
בנושא צריבות, עדיף יהיה להשתמש בטיימר שינה שמגיע במסכים רבים (תכןן אותו על ערך מקסימלי בזמן הצפיה) וכך תמנע מצריבה.
 
תודה ליאור.

אני מבין שאתה ממליץ לכיוון הפלזמה.

מה אתה אומר על גודל 50, ל-3.5 מטר בחדר שינה? גדול מידי?
 
לדעתי איך כזה דבר גדול מדי, אפילו לחדר שינה
 

אני מעט מבולבלת
זה באמת משתנה מתי רואים טלויזיה והבחירה של הסוג?
 
לדעתי מבחינת גודל אין בעייה בכלל , לי בחדר שינה בערך מאותו מרחק יש 55 led וזה כיף לא נורמאלי....
 
אני מעט מבולבלת
זה באמת משתנה מתי רואים טלויזיה והבחירה של הסוג?

זה לא ממש משמעותי, אבל בגלל שלפלזמה יש בעיות השתקפויות אז כדאי לצפות בה בחדר חשוך, אם זה בלילה או אם זה במהלך היום ועדיף עם חלונות סגורים
 

זה לא ממש משמעותי, אבל בגלל שלפלזמה יש בעיות השתקפויות אז כדאי לצפות בה בחדר חשוך, אם זה בלילה או אם זה במהלך היום ועדיף עם חלונות סגורים

לפי התאור שלך ,כל מי שרכש פלזמה ,נאלץ לרדת למחתרת.:מה??????????:

להגיף תריסים ולהחשיך את הבית.
אז למה להמליץ על פלזמה כשהלד מצוין בכל מצב
 
זורו, לא צריך להגזים. לי יש פלזמה ואני צופה בה מבלי שנאלץ לסגור שום דבר. ולהמיץ על פלזמה כי הפלזמה עדיין טובה יותר מלד
 
לפי התאור שלך ,כל מי שרכש פלזמה ,נאלץ לרדת למחתרת.:מה??????????:

להגיף תריסים ולהחשיך את הבית.
אז למה להמליץ על פלזמה כשהלד מצוין בכל מצב

זה בדיוק התחושה שאני קבלתי LOL
 

אני בעצמי מסתכלת על טלוויזיות לד אחרי הבלאגן שהיה לי עם הישנה שלי נראה לי שהגיע הזמן להשתדרג גם בגודל אני מסתכלת על הטלוויזיה הזאת
נראת לי מתאימה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור