עזרה בכיוון של מסך מחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא avihy-a
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avihy-a

כתב האתר
הודעות
149
מעורבות
1
נקודות
0
אהלן לכולם!

בעקבות הת'רד הזה שפתחתי:

http://www.dtown.co.il/forum/showthread.php?t=1111

בשעה טובה רכשתי את הסמסונג 226BW למחשב שלי.

היום קיבלתי אותו ואני סופר סופר מרוצה!! בהחלט מסך מרשים וטוב מאוד יחסית למחיר שהשקעתי בו (1660 ש"ח).

רק דבר אחד מפריע לי - אני מרגיש שהאור שהוא מוציא מכאיב לי מעט בעיניים. הנמכתי את הבהירות אבל עדיין אני מרגיש שאני כאילו מסתנוור ממנו.

יש איזו דרך או תוכנה שתעזור לי לנהל את הכיוונים שלו? יש לי ווינדוס וויסטה אם זה עוזר במשהו.

תודה לעוזרים!!
 

במקום לשחק עם הבהירות תנסה לכוון את הטמפרטורה, לדעתי אם תכוון יותר לכיוון 9300, אז האור יהיה יותר "כחלחל" וכך פחות "מסנוור".
 
אמורה להגיע תוכנת כיוון עם המסך - בכל מקרה, אתה יכול לנסות לשנות את הטמפרטורה של הצבע (בהגדרות צבע של המסך)...
 
וואלה...זה באמת עזר המון!! תודה רבה לכם!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור