LCD עזרה ביציאת אודיו למחשב הנייד

  • פותח הנושא פותח הנושא TetiBETTY
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TetiBETTY

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי 2 מסכי טלויזיה בבית.
האחד LCD והשני פלזמה.

את המחשב הנייד הראשון אני מחברת ע"י VGA לוידאו ובשביל האודיו אני מחברת כבל שהקצה שלנו בננות אדום-לבן שמתחברות לפלזמה והקצה שלהן מתחבר ליציאה של המיקרופון/אוזניות שבמחשב הנייד. (לא יודעת מה השם של הכבל הזה..)
הבעיה שלי עם המחשב הנייד השני והחיבור שלו לLCD.
בשביל הוידאו אני מחברת את שניהם ע"י VGA וזה תקין.
לLCD ראיתי שיש רק יציאת קומפוננט וHDMI. המחשב הנייד הזה לא תומך בHDMI.

השאלה שלי היא איזה כבל אני צריכה בשביל הסאונד אם יש לי קומפוננט בLCD ויציאה של מיקרופון/אוזניות במחשב הנייד(כמו בראשון)?

תודה רבה רבה לעוזרים!!

בת אל.
 

אני דיי בטוח שליד החיבור VGA יש חיבור PL נקבה (חור כמו חיבור אוזניות)...
אם כן את צריכה כבל PL3.5 - PL3.5...
יש דרך לצלם את המסך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור