עזרה בטלוויזיה פיליפס 40 6606

  • פותח הנושא פותח הנושא ot7575
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ot7575

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
האם מישהו מכיר או ראה את המסך של פיליפס LED
40 אינצ' 6606 אדה לכל מי שיוכל לתת לי ביקורת על המסך הזה
ואם יש מסכים ב5000 שקל טובים יותר אשמח לישמוע
תודה מראש שרון.
 

אני גם מתלבט בנושא הטלויזייה הזו- סדרה 6 מעבד 14 ביט דומה במפרט ל8664
 
ואני ראיתי שבחלק מהאתרים שמוכרים את הדגם 6606 שהוא 10 bit -ובחלק רשום 14 bit- זה קצת תמוה ומבלבל.
 
אני לא מכיר את הפליפיס אבל ב5 אלף תיכול לשקול את SL733
שהיא טלוזיה מציוניות ועוד בגודל 46 שזה כבר הרבה יותר טוב מאשר 40 מבחינית חוויה בצפייה
 

קודם כל מר מתן כאשר אתה אומר 46" על 40 זה תלוי מה המרחק שאתה יושב מול הטלויזיה !!! דבר נוסף עם משווים פעולת מעבד של SL-733 שזה דגם שהוא כבר ישן בהשוואה לסידרה 6 בפיליפס ה733 הוא מקרקר בתזוזת תמונה בהשוואה לפיליפס שהוא נותן תנועה חלקה. חוץ מזה הטושיבה הוא לא נותן תמונה טבעית כמו פיליפס סדרה 6 מבחינת כמות הצבעים הטבעיים למרות מעבד הטוב של טושיה-BRAI META PRO...ועוד-הסינון של תמונה בטושיבה בערוצים 10 ו-22 היא גרוע ביותר...
 
זה לא כול כך מדיוק בצפייה בסרטי 1080P אפשר לשבת 2 מטר מטלוזיה 50 אנטיש ואני אישית יושב עם טלוזיה 42 ממרחק מטר וחצי וזה קטן ואני מחליף ל51
אני לא יודע מאיפה תאומר שבSD הטושיבה לא טובה זאת ממש שטות.... האם בכלל ראיתה טטלוזיה?
אני לא מכיר את הפליפיס סדרה 6 ולכן לא יכול לומר עליה דבר אני ממליץ על מסך שאני מכיר הדגם הזה הו דגם חדש ולא ראיתי עליו בקרות לעומת SL733 שיש בקרות נהדרות עליו באתר רק שהוא סובל מזליגות אור ומשחור בגוון סגלגל אפרפר
אני ראיתי את טושיבה SL733 בסרטים מהירים ובמשחקים והוא בכלל לא מקרקר אני ראיתי את פלפיס סדרה 8 והיא טלוזיה מעולה אבל בעלת בעית השתקפות ואיכות SD לא משביע רצון זה ידוע שטושיבה טובה בSD ויש לדגם הזה שני כנסיות סקרט שזה יתרון
טוב שהיה לך המשך שבוע טוב
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור