עזרה, בחירת מסך LCD או פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא naamahalp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

naamahalp

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח לשמוע דעות והמלצות,

אני מתלבטת בין קניית פלסמה ל- LCD.
קודם כל הגודל- מרחק צפיה 3 מטר, האם 37 מספיק?
התלבטות שניה- פלסמה או LCD. אני צופה בשידורי יס רגילים. לא רואה סרטי DVD ולא מתחברת למחשב. לא רואה ספורט. אין בעיית השתקפות אור. לפי מה שקראתי כאן בפורום פלסמה יכולה להתאים לי, אבל שמעתי דעות נגד בגלל אורך חיים קצר יותר בהשוואה לLCD. האם משמעותי?
התקציב הוא בין 5-7 אלפים. אשמח להמלצות על דגמים או חברות סבירות בתקציב כזה.
תודה!
 

שלום,
במרחק הזה הגדול המתאים יהיה 37 או 42 אינץ'.
זה גם ענין של טעם אישי ולכן מומלץ שתעמדי בחנות מאותו המרחק ותחליטי מה מתאים לך.
לשימושים שלך, מסך פלזמה יכול בהחלט להתאים.
מבחינת תקציב, הדגמים המתאימים יכולים לנוכ סביב 7000-8000 ש"ח, יש דגם 42" של סמסונג (Q91) ודגם 37" של פנסוניק.
יש גם דגם של LG, אבל אינני מכיר אותו.
 
אני לא חושב שאורך חיים של מסכי פלזמה צריך להפחיד אותך אין הבדל היום בנושא הזה מול LCD.
תבדוק בחנויות מה נראה לך יותר טוב עם שידורי YES שזה מה שאתה מתכנן לראות עם המסך
 
אכן, אורך חיי מסכי LCD ו- פלזמה מדגמים חדישים, נע בין 60,000 - 100,000 שעות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור