גם אני בחורה שדי הסתדרה עד היום עם אינפורמציה טכנית בכל מה שקשר למחשב אבל לא עוד
למרות נסיונותי בימים האחרוני-החיבור בין המחשב לטלויזהלא צלח, אז הנה קצת פרטים טכנייים:
LCD LG תומך ברזולוציה 1366X768 עם שלל אופציות חיבור
מסך מחשב תומך מקסימום ב-1280X1024
כרטיס מסך ישן (אם כי נקנה לפני כמה ימים כי אחר לא מתאים) PNY Gforce 5200 דווקא תומך ברזולוציות די גבוהות על פי הספר-בפועל נראה כאילו בגלל מסך המחשב-הwindows לא מאפשר. כניסות כרטיס מסך: s-video + 2 VGA
ב=LCD יש שלל אופציות הכוללות hdmi' component, vga (rgb2pc, composite
בתוכנה של כרטיס המסך ניסיתי 2 אופציות של clone and dual view - שתין לא נתנו תוצאה
אבל מה שמוזר-שב-2 האופציות אני רואה ב-LG את מסך המחשב כשהוא מעלה את החלונות וגם את מסך המחשב לפעמים אבל לא מצליחה להריץ סרט בטלויזיה
כשחיברתי ל-AV הצלחתי איך שהוא אבל אז מנוטרלת לי הכניסה של הוידאו+DVD
ה-LCD עולה הבה כסף ומאד הייתי רוצה לנצל אותו במקסימום מאחר וי לי המון סרטי הדרכה
שיהיה נהדר לראות אותו על מסך הטלויזיה
איך מתגברים על הבעיה (לדעתי) של חוסר תאימות בין רזולוצית ה-LCD לזה של מסך המחשב
אנא, אנא עזרתכם
ובכלל לאור האמור לעיל- איך הייתם מחברים:
1. ממיר דיגיטלי הוט שיש בו SCART וגם RCA (אולי גם קומפוננטה-אבל הכבל קצר-לא יכולה להפוך כרגע וךראות)
2. וידאו משולב עם DVD (מקליט)
3. מחשב - עם כל הפרטים לעיל
תודה לכולם
למרות נסיונותי בימים האחרוני-החיבור בין המחשב לטלויזהלא צלח, אז הנה קצת פרטים טכנייים:
LCD LG תומך ברזולוציה 1366X768 עם שלל אופציות חיבור
מסך מחשב תומך מקסימום ב-1280X1024
כרטיס מסך ישן (אם כי נקנה לפני כמה ימים כי אחר לא מתאים) PNY Gforce 5200 דווקא תומך ברזולוציות די גבוהות על פי הספר-בפועל נראה כאילו בגלל מסך המחשב-הwindows לא מאפשר. כניסות כרטיס מסך: s-video + 2 VGA
ב=LCD יש שלל אופציות הכוללות hdmi' component, vga (rgb2pc, composite
בתוכנה של כרטיס המסך ניסיתי 2 אופציות של clone and dual view - שתין לא נתנו תוצאה
אבל מה שמוזר-שב-2 האופציות אני רואה ב-LG את מסך המחשב כשהוא מעלה את החלונות וגם את מסך המחשב לפעמים אבל לא מצליחה להריץ סרט בטלויזיה
כשחיברתי ל-AV הצלחתי איך שהוא אבל אז מנוטרלת לי הכניסה של הוידאו+DVD
ה-LCD עולה הבה כסף ומאד הייתי רוצה לנצל אותו במקסימום מאחר וי לי המון סרטי הדרכה
שיהיה נהדר לראות אותו על מסך הטלויזיה
איך מתגברים על הבעיה (לדעתי) של חוסר תאימות בין רזולוצית ה-LCD לזה של מסך המחשב
אנא, אנא עזרתכם
ובכלל לאור האמור לעיל- איך הייתם מחברים:
1. ממיר דיגיטלי הוט שיש בו SCART וגם RCA (אולי גם קומפוננטה-אבל הכבל קצר-לא יכולה להפוך כרגע וךראות)
2. וידאו משולב עם DVD (מקליט)
3. מחשב - עם כל הפרטים לעיל
תודה לכולם