עזרה בחיבור LCD 37LG60UR למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא mayushka
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mayushka

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
0
נקודות
6
גם אני בחורה שדי הסתדרה עד היום עם אינפורמציה טכנית בכל מה שקשר למחשב אבל לא עוד
למרות נסיונותי בימים האחרוני-החיבור בין המחשב לטלויזהלא צלח, אז הנה קצת פרטים טכנייים:

LCD LG תומך ברזולוציה 1366X768 עם שלל אופציות חיבור
מסך מחשב תומך מקסימום ב-1280X1024
כרטיס מסך ישן (אם כי נקנה לפני כמה ימים כי אחר לא מתאים) PNY Gforce 5200 דווקא תומך ברזולוציות די גבוהות על פי הספר-בפועל נראה כאילו בגלל מסך המחשב-הwindows לא מאפשר. כניסות כרטיס מסך: s-video + 2 VGA

ב=LCD יש שלל אופציות הכוללות hdmi' component, vga (rgb2pc, composite

בתוכנה של כרטיס המסך ניסיתי 2 אופציות של clone and dual view - שתין לא נתנו תוצאה
אבל מה שמוזר-שב-2 האופציות אני רואה ב-LG את מסך המחשב כשהוא מעלה את החלונות וגם את מסך המחשב לפעמים אבל לא מצליחה להריץ סרט בטלויזיה

כשחיברתי ל-AV הצלחתי איך שהוא אבל אז מנוטרלת לי הכניסה של הוידאו+DVD

ה-LCD עולה הבה כסף ומאד הייתי רוצה לנצל אותו במקסימום מאחר וי לי המון סרטי הדרכה
שיהיה נהדר לראות אותו על מסך הטלויזיה
איך מתגברים על הבעיה (לדעתי) של חוסר תאימות בין רזולוצית ה-LCD לזה של מסך המחשב
אנא, אנא עזרתכם

ובכלל לאור האמור לעיל- איך הייתם מחברים:
1. ממיר דיגיטלי הוט שיש בו SCART וגם RCA (אולי גם קומפוננטה-אבל הכבל קצר-לא יכולה להפוך כרגע וךראות)
2. וידאו משולב עם DVD (מקליט)
3. מחשב - עם כל הפרטים לעיל
תודה לכולם
 

שלום,

מצב CLONE לא יתאים כאן משום שאז הרזולוציה של מסך המחשב והטלוויזיה צריכות להיות זהות - במקרה שלך אין תאימות בין רזולוציות שני המסכים.
לכן, את צריכה לעבוד במצב EXTENDED בו מסך הטלוויזיה מהווה הארכה של שולחן העבודה במסך המחשב - את גוררת את היישום הרצוי אל מסך ה- LG.
כרטיס מסך מיושן כמו שלך, לא מאפשר ניגון וידאו במקביל בשני המסכים במקביל, ניתן לקבוע באיזה מסך יתנגן הוידאו (זה בהגדרות).

כניסת AV לא רלוונטית כאן, איכות התמונה בחיבור מחשב היא כמה רמות מתחת לשימוש בכניסת HDMI או VGA
 
חיבור מחשב ל-LCD TV LG 37LG60UR

אני מגיעה למסקנה שהסיבה שאני לא מצליחה להעביר סרטה ממחשב לטלויזיה היא בגלל חוסר תאימות רזולוציה בין המחשב לטלויזיה (אף שאת המסך עצמו אני מצליחה לראות אם אני משחקת עם ההגדרות

במחשב כרטיס Nvidia GeForce 5200
אפשרות מקסימלית ב-WINXP SP3 הוא 1280X1024

מסך TV הוא 1366X768 (חיבור VGA בשני המכשירים)

לפי הצעתכם הורדתי והתקנתי את התוכנה POWER STRIP
מופיע שם רזולוציה 1360X768 אבל גם בלחיצת "שמור" ה-settings שומר על הרזולוציה הנמוכה

אפשר בבקשה איזה מדריכון קצר מאד רצוי בלווי תמונות?
תודה

נ.ב. נראה לי שכרטיס המסך שלי תומך מעל הרזולוציה שציינתי אך לא מסך המחשב.
האם מסך המחשב יכול להגביל את ההגדרות של הטלויזיה אם אני משתמשת ב-dualview?
אם לא מגביל-אשמח להסבר קצר גם על זה
ושוב תודה
 
קראת את ההודעה מעל התגובה שלך?
 

קראתי-הבנתי בגדול ותיאוטית-מעשית לא הצלחתי

עשיתי extended + dualview (ניסיתי עוד לפני שנכנסתי לכאן)
איזו רזולוציה אני צריכה לקבוע לטלויזיה
מה שאתה אומר שאני צריכה להגדיר לא dual לא כאילו מסך אחד לרוחב וככה לגרור?

ואם כרטיס המסך שלי לא מאפשר צפיה של אותו וידאו בשני מקומות-איך אני מעבירה
ממסף למסך-שהרי בחלונות אני צריכה קודם להעלות את הוידאו במסך הראשון
"גרירה" לא הצלחתי כי כל עבודה מסוג זה מנטרל את מסך הוינדוז לחלוטין
ואז אין לי שליטה על שום דבר-אפילו את העכבר אני לא מצליחה לראות

אני רואה שכנראה בעיניינים האלה הידע הטכני שלי ממש מזערי-זה בטח יבוא עם הזמן אבל כרגע אני תקועה
תודה על העזרה והסבלנות
 
1. לטלוויזיה צריך לקבוע רזולוציה של 1366x768
2. מצב EXTENDED אמור להציג תמונה בשני המסכים, את אומרת שמסך המחשב מפסיק להראות תמונה?

נסי לחפש דרייברים הכי מעודכנים לכרטיס מסך, זה דגם די מיושן.
 
אז ככה:

1. הדרייבר הכי חדש מותקן כרגע (זה מה שהומלץ באתר של היצרן
הדרייבר עצמו לא חדש
2. הכרטיס אף שהוא ישן-יומר ב2008- הדרייבר שלו לא מוכן להלות מהדיסק
אני מקבלת הודעה שה-system לא מתאים) על כן הורדתי דרייבר מהאתר

3. אין לי אפשרות לקבוע 1366X768במסך טלויזיה-רק 1360X768
כל מה שאני יודעת שגם עם מה שיש-זה לא עובד

4. ביום א' (אחרי שכבר הוצאתי את הקישקעס כל השבוע) יגיע טכנאי של ח.י
האם לדעתך הביקור שלו כולל חיבור 2 ההקנים - אם יש צורך לשחק בהגדרות כרטיס המסך? בחברה הפקידה אמרה לי לא לדאוג. והנה בהכרותי את החלק שטוען לשם "טכנאי" בעם ישראל-אני דווקא דואגת

ועוד שאלה אם אפשר:
מישהו אמר לי שאני יכולה להתחבר לכניסות קומפוננט עם כבל RCA רק צריך לדעת
להכניס לפי הצבע הנכון. הכבל שלי הוא הסטנדרטי צהוב(וידאו)+אדום+לבן (אודיו)
מה המקבילה שלהם (באותיות אנגליות או צבעים) בכניסות קומפוננט
ולא הצלחתי להבין-אם זה אותו דבר-מדוע יש כבלים גם אחרים וכן אם כבר חיברתי אודיו
מדוע עלי לחבר שוב אודיו נוסף בכניסות אודיו אחרות

מה לעשות - אני לומדת לפי trial and error (sad)
 

1360x768 זה בסדר גמור.
מקווה שיהיה בסדר עם הטכנאי.

מאיפה את רוצה להתחבר לקומפוננט ? את צריכה יציאת קומפוננט על מנת להתחבר לכניסת קומפוננט בטלוויזיה.
כאן תלמדי על החיבורים השונים: מדריך חיבורים אודיו / וידאו
 
תודה:
קראתי את הלינק לפני ההפניה
השאלה שלי שוב: איך אני מחברת RCA צהוב לבן אדום לפי הצבעים של קומפוננט לחיבור קומפוננט
תושה על האיך שלך: עם כבל צד אחד svideo (כי זה מ שיש לי במחשב) הצד השני RCA לחורי הקומפוננט
אפשרי?

מה שעוד קורה שכשאני בוחרת שהשליטה תהיה דרך המחשב-השליטה עוברת למסך הטלויזיה ומסך התחשב שחור ותקוע. ז"א משהו בהגדרות שלי לא נכון

ו..האם אפשר לקבל קצת הדרכה לגבר השימוש תוכנת powerstrip?
התוכנה הזו מאפשרת forcing של אופציות שהכרטיס/וינדוס כאילו לא מאפשר
תודה שוב
 
השאלה היא האם כרטיס המסך שלך מוציא בכלל אות וידאו קומפוננט.
בכל מקרה, זה חיבור מיותר לחלוטין כשמדובר במסכי LCD או פלזמה, השתמשי רק ב- VGA או HDMI / DVI
התמונה תהיה ברמה אחרת.
 

אתה ממש צודק ולמרות זאת

1. רציתי להבין איך מחברים קומפוננטה עם כבלים RCA צהוב-לבן-אדום
2. עולו להיות שאצטרך לפנות את ה-VGA למשהו אחר
3. אין לי DVI או HDMI במחשב בכל מקרה

אז תודה ושבוע טוב
 
ועוד שאלה:

באחת ההודעות ננת פה לינק למציאת פנל TN לטלויזיות

לצערי על אף שהקדשתי זמן לחיפוש באתר-לא מצאתי אינפורמציה על הטלויזיה שיש ברשותנו.

יש עוד פמקום או הפניה ישירה לדגם הספציפי, או ידע אישי?
תודה
 
משיטוט ברשת, עולה שיש ל- 37LG60UR פנל S-IPS.
את הקומפוננט את יכולה לנסות לחבר בעזרת הכבלים שלך באופן הבא: את הכבל האדום לחבר לשקעים האדומים בשני הצדדים, את הצהוב לשקעים הכחולים ואת הכבל הלבן לשקעים הירוקים.

הכבל הזה לא אידאלי לכך, אבל כנראה יתפקד.
 

היי האם ניסית לראות סרטים דרך ה-usb?
איזה פורמטים הוא קורא?
האם הוא גם קורא כתוביות? באיזה פורמטים ניסית? האם הואא מסנכרן בין קובץ הסרט לקובץ הכתובית?
אני חייב לרכוש טלויזיה בדחיפות ונתון ניגון סרטים תוך שימוש ב-disk on key הוא קריטי לי.
אלפי תודות.
 
עדיין לא הצלחתי לחבר מחשב לטלויזיה

אתמול באו 2 טכנאים של ח.י. מהסוג של הבדיחה על 2 השוטרים שאחד קורא והשני כותב (או משהו כזה. בקיצור-לא רק שלא עזרו-אפילו קלקלו. האחד חבר את הוידאו/DVD במצב לא נכון
וגם טען כי אין אפשרות להקליט מהממיר הדיגיטלי רק במצב אנלוגי ואח"כ טען שאין אפשרות
להקליט במצב דיגיטלי ולראות תחנה אחרת באנלוגי או דיגיטלי (שכמובן לא נכון-כי ככה השתמשנו בטלויזיה הישנה.-עכשיו סודר באדיבות HOT)
הוא טען שבמחשבים הוא לא מבין, ועוד כל מיני דברים שלא אחזור עליהם כאן ושישלח טכנאי אחר.
זה למרות שמלכתחילה בקשנו באופן מיוחד לשלוח לנו רק מי שמתמצא ב-2 המכשירים. גם טען שהוידאו LG שלהם לא עובד עם "השלט החכם". בקיצור-הלך יום.

שאלות אם אפשר בקשר לחיבור המחשב לטלויזיה:
נתונים טכניים
מסך מחשב L70S של HYUNDAI - לפי הנייר תומכת עד 1280X1024 (בטלויזיה NO SIGNAL

כרטיס מסך PNY GeForce 5200 עם 2 יציאות VGA תומך מעל 2048x1536
ברזולוציה של 1360x768 במסך extended שזה כביכול רזולוציה של TV - מקבלת no signal

אם אני מוחקת את הההקנה של גרסת התוכנה של NVDIA ומאפשרת זהוי ע"י מערכת החלונות
WIN XP3 enabled - אני יכולה בחיבור vga to vga לראות על מסך המחשב ועל הTV
אותו הדבר אף שבהגדרות כרטיס מסך לא מקבלת אפשרות ל-2 מסכים- אין לי אפשרות לעשות
dualview ומחוייבת להשתמש ברזולוציה 1024X768 גם במחשב, שזה לא טוב

אם אני מתקינה את התוכנה של NVIDIA - התוכנה מזהה את מסך המחשב פעם כL70S
ופעם כמסך אנלוגי וכנ"ל גם את הטלויזיה.
בכל הניסויים שעשיתי -לא משנה מה סימנתי כמסך לחלונות-מסך ה-TV הופך למסך המחשב,
ומסך המחשב צבע רקע אחיד ללא אייקונים.
1. בכרטיס מסך 2 יציאות VGA-ימין ושמאל. האם זה משנה מה מחובר לאיפה? ז"א
האם יש כאן כניסה א' או ב' שקובע מה יעלה קודם?

2.מה שאני רוצה למעשה זה להעלות סרט במחשב-לראות אותו full screen בטלויזה
ולהמשיך לעבוד במחשב.

סליחה אם כתבתי ארוך מדי ואולי קצת מבולבל. אני בטוחה שיש כאן אנשים טובים עם המון נסיון
שידעו לדלות את העיקר ולכוון אותי. לדעתי הכבל בסדר- המחשב והטלויזה בסדר והבעיה הינה כמובן בהגדרות
תודה לכולם על העזרה והסבלנות

נ.ב. נניח שההגדרות שנתתי לא נכונות. איך אפשר לאפס כדי שהתוכנה של NVDIA
תזהה שוב מחדש את מסך המחשב והטלויזיה?
 
1. לא אמור לשנות איזו יציאת VGA
2. לזה בדיוק נועד מצב EXTENDED

האם קראת את המדריך שפרסמנו אתמול - איך לחבר מחשב לטלוויזיה
 

אז ככה

היי האם ניסית לראות סרטים דרך ה-usb?
איזה פורמטים הוא קורא?
האם הוא גם קורא כתוביות? באיזה פורמטים ניסית? האם הואא מסנכרן בין קובץ הסרט לקובץ הכתובית?
אני חייב לרכוש טלויזיה בדחיפות ונתון ניגון סרטים תוך שימוש ב-disk on key הוא קריטי לי.
אלפי תודות.


לטלויזיה שלי יש כניסת 2.0 USB ואני רואה סרטים עם DISK ON KEY עם הוא מקודד
ב-DIVX
הסרטים שהורדתי עד היום מקודדים כבר עם הכתובית כך שאני לא יודעת אם יכול לקרא סרט+קובץ נוסף.

בגדול-ההפרש בכסף בין עם כניסה או בלי כניסה יכול להיות כזה שממש כדאי לך לרכוש
מכשיר DVD שיש לו כניסת USB וכך לתפוס 2 צפורים במכה.
רק שים לב שהמכשיר הנוסף יהיה עם USB 2.0 ולא 1.1 - גם בגלל המהירות וגם
כדי לראות בצורה חלקה. ועוד-כניסות שכל הזמן מתעסקים אתן-נוטות להתקלקל
אז עדיף שזה יקרה במכשיר אחר
DVD PIONEER 310 יש לו כניסה כזו ובמחסני חשמל עולה 390 ש"ח והוא עובד
מצויין אצל הבת שלי
בהצלחה
 
כן-תודה קראתי וראיתי

מאד ברור מפורט ומלמד.
עם זאת אשמח אם תתיחס למסר הקודם והמפורט שלי מאחר ולא הצלחתי לפתור את הבעיה.
גם אם אני כבר מצליחה להגידר 2 מסכים
1. המסך (כנראה ה-TV ) מזוהה כאנלוגי
2. המסך של המחשב לפעמים מזוהה כאנלוגי ולפעמים כ-L70S ובכל מקרה
לא משנה מה אני עושה - השליטה בחלונות עובר למסך הטלויזיה.
אני מיואשת!

ועוד משהו קטן-האם יתן לעשות HOT SWAP לכבל VGA בלי לפגוע בכרטיס
תודה
 
נערך לאחרונה ב:
יכול להיות שכרטיס המסך שלך פשוט לא מסוגל לבצע זאת כמו שצריך.
 

למה שלא יהיה מסוגל?

אמנם יש כרטיסים הרבה יותר מתקדמים אבל כשהכרטיס הזה יצא כבר היו טלויזיות ומסכי מחשב LC איכותיים ואין שום סיבה שלא!
משהו תוקע אותו בכל שהוא מזהה את ה-TV כמסך אנלוגי ומקבע אותו כראשון מקום כמשני

ו..
האם מותר להוציא ולהכניס את הכבל של VGA במחשב וב-TV ללא סגירת המחשב?
ו..
צפיה בטלויזיה-כרגע מחובר scart מהממיר לכניסה RCA צהוב-לבן-אדום.
ניסיתי לחבר עם אותו כבל לקומפוננט בטלויזיה, מקבלת תמונה אבל היא לא נראית טובה יותר מה-AV.
האם בגלל שהכבל עצמו הוא לא קומפוננט איכותי או שכל חיבור מ-scart יתן
את אותו האיכות ב-AV או component
כמו תמיד-תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור