עזרה בחיבור סטרימר ומחשב מיני מק למערכת

  • פותח הנושא פותח הנושא TakeOne
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,934
מעורבות
893
נקודות
113
הי חברים,
צריך עזרה: מחפש מי שמבין בחיבור מחשב וסטרימר למערכת ומתגורר באזור מודיעין ובמיוחד הישובים לפיד- כפר האורנים- מכבים- רעות.

ברשותי מחשב מיני מק וסטרימר וממיר ( הגל HD 30).
עשיתי מנוי לטידאל.
עשיתי מנוי לרון.
לא מצליח להתחבר לרון, להוריד אותו גם לטלפון אנדרואיד וגם לטאבלט, ואת כל הגאשפט הזה לחבר למערכת.

בימים של סגר רק מי שגר ממש קרוב יכול להיות רלבנטי. אני בלפיד. אם יש שכן קרוב שממש חזק בכל מה שקשור להורדות ולחיבורים הנ"ל אשמח להכיר ולקבל את עזרתכם.
תודה(ורד)
 

אני עובד שנים עם מק מיני
התקנתי עליו audirvana
הגדרתי אותו בקלות לדאק שמחובר כמובן USB
בתוכנה אתה מגדיר את החשבון שלך לטידל
מזהה הכל כולל iso DSD (ש roon לא תומך)
יש אפליקציה סופר נוחה לאנדרואיד לאייפון
יש להם חבילה משולבת שאתה קונה רשיון גם למחשב וגם לסמארטפון
אשמח לעזור לך טלפונית
 
אתה צריך להוריד למק ROON SERVER או חבילה שכוללת את כל ROON ואז להתקין ולהריץ ROON SEVER על ה MAC - שם אתה צריך להגדיר את החשבון שלך ל ROON.
אם יש לך מוזיקה בדיסק חיצוני או רשת, צריך שיהיה לך גישה מהמק לקונן זה.

כעת הטלפון או טבלט אתה יכול להוריד החנות את ROON.
כאשר הנייד שלך מחובר לאותה רשת שבו נמצא המק האפליקציה צריכה לזהות את ROON, לאחר חיבור אתה יכול הגדיר את החיבור לטידל או לכונן אחר של מוזיקה.
מקווה שזה עוזר - פשוט לא ברור ל איפה בדיוק אתה לא מסתדר.
 
תודה liranbh וכרמי.
אני מאותגר מידי למק. זה גדול עלי.
פנה אלי חבר נוסף ומאוד נחמד מהאתר ושלח הוראות מפורטות. מחר הבת שלי וחבר שלה ( חובבי אפל) ינסו ונראה אם יצליחו.
אעדכן.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור