T tay חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 30/8/08 #1 שלום רב !! התחדשנו בLG 42 הדגם הוא 42LG50FR FULL HD עכשיו הסתכלתי מאחורה וראיתי שאין חיבור SCART יש 3 כניסות לHDMI S-VIDEO קומפוננט איך הכי טוב בישבלי לחבר את הממיר הוט לטלויזיה וגם את הDVD תודה מראש איתי
שלום רב !! התחדשנו בLG 42 הדגם הוא 42LG50FR FULL HD עכשיו הסתכלתי מאחורה וראיתי שאין חיבור SCART יש 3 כניסות לHDMI S-VIDEO קומפוננט איך הכי טוב בישבלי לחבר את הממיר הוט לטלויזיה וגם את הDVD תודה מראש איתי
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 31/8/08 #2 מוזמן לקרוא את המדריך באתר: איך לחבר ממיר לטלוויזיה