עזרה בחיבור ממיר לפלאזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא eranis
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eranis

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
רכשתי השבוע פלאזמה PS50B450
כרגע יש לי ממיר רגיל של הוט
90% מהזמן אני צופה בשידורי טלויזיה רגילים
יש לי הצעה מהוט לקבל ממיר HD ללא עלות ולהתחבר לתוכן HD בעתיד כשאני יחליט
השאלה היא האם יהיה השפעה בחיבור ממיר שכזה עם כבל HDMI מול הממיר הרגיל עם חיבור RCA
(אין סקארט בפלאזמה) בשידורים רגילים? האם יפיק איכות טובה יותר?
תודה
ערן
 

מול RCA יהיה שיפור באיכות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור