עזרה בחיבור מחשב נייד לטלויזיה ...??

  • פותח הנושא פותח הנושא amer22
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amer22

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
ש לי מחשב נייד COMPAQ NX 6110
כרטיס מסך - Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family איך עושים את ההגדרות לחיבור המחשב לטלויזה דרך כבל VGA- RGB שאני מחבר את ה RGB לטלויזיה רואה פסים שחורים איך אפשר להגדיר ????????? תודה רבה
 

איזה טלויזיה יש לך?
 
זה רגיל לא LCD
 

אל טלויזיות CRT אפשר לחבר דרך יציאת TV OUT, לא VGA
 
..

יש לי במחשב רק יצאת VGA מה עושים במצב כזה .??
"המחשב מזהה את הכבל שאני מחבר אותו .......
 

נערך לאחרונה ב:
מישהו יכול לעזור.....???!!
 
לא ממש הבנתי באיזה כבל אתה משתמש, VGA אל VGA ?
 

לפי מה שידוע לי, זה לא מתאים לחיבור אל טלויזיה, מדובר בסוג שונה במקצת של אות RGB
 
מה אפשר לעשות כדי לראות את המסך של המחשב בטלויזיה???!!!
 

זו היציאה היחידה שיש לך?
לטלויזיות CRT מתאימה רק יציאה של TV OUT (בד"כ זה מוציא קומפוזיט או S-VIDEO).
אם יש לך רק VGA, תצטרך לרכוש ממיר אות שיעלה לך מספר מאות שקלים.
 
הבנתי תודה רבה לך מכל בלב......
 
http://www.sollan.co.il/sale.asp?pid=5895# ממיר כזה יתאים למחשב??????
 

בדיוק, על סוג ממיר כזה דיברתי (אם כי לא יכול לתת עדות על איכות התמונה בפועל).
 
שוב תודה אני מזמין אותו עכשיו ... שיהיה לך בהצלחה
 
מקווה שאיכות התמונה תהיה טובה, אתה מוזמן לדווח לנו לאחר הקניה.
 

קניתי את הממיר איכות חבל"ז זה עולה 229 ש"ח
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור