עזרה בחיבור מחשב ל LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא Yehuda7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Yehuda7

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
חיברתי את המחשב לטלויזיה בכבל HD מיציאת DVI של המחשב,הכל טוב ויפה
אבל ניסיתי להוציא מפצל מהכרטיס קול עם 2 בננות(אדום לבן) ואין לאן לחבר אותם.
אפשר לחבר אותם ל AV1 אבל אז ישמעו בערוץ AV1 ולא ב HDMI1
מה אפשר לעשות בשביל שתיהיה גם תצוגה וגם אודיו?

מפרט של המסך שלי
http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=2&subcatid=180&prodid=574&keySearch=
 

אוקיי
יש לי פה AUDIO IN
אבל איזה כבל אני מחבר ומאיפה הוא אמור לצאת במחשב?
viu1250954257g.JPG
 
אם עיני אינן מטעות אותי אני רואה שליד כניסת הHDMI התחתונה, זאת שמתחת לכניסה שכבר תפוסה רשום DVI IN(דווקא החלק החשוב נחתך בצילום) מה שאומר שהיא הכניסה שמשויכת לכניסות האודיו RGB/DVI IN. הכניסה השחורה הזאת אגב היא מסוג PL קטן כמו זאת של האוזניות ואתה צריך להשיג כבל PL קטן לPL קטן כדי לחבר לכרטיס קול.
סמנתי לך את זה בתמונה.
 

תמונות מצורפות

  • dvi.JPG
    dvi.JPG
    KB 83.2 · צפיות: 404
נערך לאחרונה ב:
כבל 3.5 מ''מ משני הכיוונים

audio_jack_male_to_male406.jpg



קצת אחד ליציאה הירוקה בכרטיס קול קצת שני לחלק האחורי של המסך איכן שרשום AUDIO IN ובסוגריים (RGB/DVI)
 
תודה רבה חברה..
אבל כשאני מחבר את הכרטיס מסך דרך יציאת ה DVI בערוץ ה HDMI1 בטלויזיה אין קול...אלא ב RGB
זאת אומרת שאני צריך לחבר את המחשב לטלויזיה רק בכבל VGA למה זה ככה?
 
השורה התחתונה של כל מה שכתבתי היא שאתה לא אמור לחבר את המחשב בHDMI 1 אלא ב2 מתחתיו.
 

זה מה שהתכוונתי חיברתי אותו איפה שרשום DVI IN ואת האודיו לשם עם הכבל הזה
אבל עדיין אין שמע....וכשזה מחובר ככה אז יש שמע ב ערוץ RGB
אז עם אני מחבר אותו עם כבל VGA ונכנס לערוץ RGB יש לי גם וידיאו וגם אודיו .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור