חיברתי את המחשב לטלויזיה בכבל HD מיציאת DVI של המחשב,הכל טוב ויפה
אבל ניסיתי להוציא מפצל מהכרטיס קול עם 2 בננות(אדום לבן) ואין לאן לחבר אותם.
אפשר לחבר אותם ל AV1 אבל אז ישמעו בערוץ AV1 ולא ב HDMI1
מה אפשר לעשות בשביל שתיהיה גם תצוגה וגם אודיו?
מפרט של המסך שלי
http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=2&subcatid=180&prodid=574&keySearch=
אבל ניסיתי להוציא מפצל מהכרטיס קול עם 2 בננות(אדום לבן) ואין לאן לחבר אותם.
אפשר לחבר אותם ל AV1 אבל אז ישמעו בערוץ AV1 ולא ב HDMI1
מה אפשר לעשות בשביל שתיהיה גם תצוגה וגם אודיו?
מפרט של המסך שלי
http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=2&subcatid=180&prodid=574&keySearch=