עזרה בחיבור מחשב לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
חיברתי את המחשב לטלויזיה בכבל VGA העברתי בין כל ה AV ואני לא רואה שום תמונה מה אני צריך לעשות? דרך אגב יש לי כרטיס מסך של NVIDIA צריך לשנות משהו בהגדרות של המחשב? תודה לעוזרים
 

הצלחתי להגיע לתמונה ממש עכשיו אבל אני לא מצליח ממש להפעיל את זה טוב אם מישהו יוכל לעזור לי אני נורא אשמח
 
חפש שרשור שאני פתחתי לפני כמה ימים

יש שם המון עזרה מליאור

אני רציתי רק לראות סרטים במסך הטלויזיה
כמו כן אתה בהחלט צריך להגדיר את המסך השני שלך
setting
display
ללחוץ על 2 +advanced
להגדיר extend to this monitor
להגדיר כל מוניטור לפי הרזולוציה המתאימה שלו

הבעיה אצלי היתה שאני הגדרתי בפשרויות שהוידאו כשהוא נפתח במסך מלא
שיראה באופן אוטומטי במסך השני - והכרטיס שלי לא הצליח לעשות את זה

אז
אם אתה יכול לראות את מסך המחשב
+ לראות מסך בלי אייקונים - רק רקע על מסך הטלויזיה
גרור את הסרט שלך למסך השני לרוחב (ימינה או שמאלה)- והגדל אותו למסך מלא
אח"כ אל תשכח לסגור את המסך-או לגרורו אותו חזרה

אם רצית משהו אחר-ודאי ליאור יעזור
בהצלחה
 
אני אסביר לך מה הבעיה הצלחתי לראות סרטים והכל טוב אבל כדי לראות משהו אני צריך לגרור את הקובץ ימינה עד שאני רואה אותו על מסך הטלויזיה יש דרך לשנות את זה?
 

אתה עובד במצב EXTENDED, בו מסך הטלויזיה משמש כהארכה למסך המחשב.
יש גם מצב CLONE בו מסך המחשב משוכפל אל הטלויזיה (מקבלים תמונה זהה בשניהם), אבל לא כל כרטיס מסך מאפשר להציג וידאו בו זמנית על שניהם.

אגב, אתה יכול להגדיר גם שתוכנה מסויימת תפתח רק על המסך השני (טלויזיה) תמיד.
 
איפה אני בוחר את המצבים האלה?
 
זה אמור להיות בהגדרות מתקדמות של הדרייברים או אם יש לך כרטיס ATI, ב- ATI CATALYST
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור