עזרה בחיבור מחשב לטלוויזיה(לאחר קריאת המדריך)

  • פותח הנושא פותח הנושא dudigez
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dudigez

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב..
יש לי בעיה בחיבור המחשב לטלוויזיה
לפני שבוע רכשתיlcd philips 47" 7603D
יש לי כרטיס מסך Asus EN8600GT 512MB
חיברתי אותם כל כבל Hdmi to Dvi
הגדרתי את היציאה בטלוייזיה למחשב והפעלתי את המחשב המסך בהתחלה לא קיבל אות אז כיביתי והדלקתי שוב.. לאחר ההדלקה הטלויזיה הראתה את התמונה של המחשב עד שהוא עלה לווינדואוס..שהוא הגיע לווינדואוס הטלווזיה התחילה "להבהב" כלומר הראתה את השולחן עבודה אחרי שניה הראתה מסך שחור וכך הלאה שולחן עבודה מסך שחור .....בלי הפסקה וכשראו מסך שחור היה רשום בצד של הטלווזיה no signal או unsoported format משהו מוזר בקיצור..
ניסיתי הכל לשנות רזולוציות במאפיינים המסך לא הפסיק להבהב..
אם תוכל לעזור לי בהגדרה נכונה של המכשירים..
תודה מראש:)
 

תבדוק בהגדרות מחשב תדר תמונה על 60Hz
 
כן הוא על 60Hz מה עוד יכול ליהיות... אולי אני יחבר את המסך של המחשב ביציאה של ה VGA ואת הטלוויזיה ביציאה של ה DVI ואני יריץ אשף צגים או משהו .. זה יכול לפתור??
או איזשהו הגדרה בכרטיס מסך עצמו??
.....
 
יש בווינדוס לNVIDIA שתי אפשרויות מסך, CLONE ומסכים נפרדים.
תבדוק שזה מוגדר לך CLONE.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור