עזרה בחיבור כבל קומפוננט ל LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא אבי א
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אבי א

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
מבקש עזרה מכל מי שיכול קניתי כבל קומפוננט לחיבור של הפלייסטיישן לטלויזיה LCD של סוני בעזרת כבל קומפוננט.
יש לי מאחור חיבור לא 3 פינים ירוק כחול ואדום (ועוד שניים של האודיו) אבל נשאר פין אחד בחוץ שזה הצהוב.
אני לא רואה כלום על המסך אבל שומע את המשחק, שאני מחליף את הצהוב עם אחד הפינים אני רואה את המשחק אבל בצבעים מוזרים, הכל באדום או כחול או ירוק בקיצור אני צריך עזרה איך אני מחבר את זה.
תודה לכל מי שעוזר.!
 

אין צבעים על התקעים השונים של הכבל?
קומפוננט אמור להיות אדום / כחול / ירוק
צהוב לא קשור לענין - זוהי כניסת וידאו קומפוזיט נחותה יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור