עזרה בחיבורים 2

  • פותח הנושא פותח הנושא the01jackal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

the01jackal

אוהב את התחום
הודעות
75
מעורבות
0
נקודות
6
חברים שלום.
אילו מהאופציות הבאות טובה יותר לחיבור למסך LCD
אופציה 1 ה: DVD מחובר לרסיבר ב: S-VIDEO ומהרסיבר יוצא כנ"ל כבל S-VIDEO למסך.

אופציה 2 ה: DVD מחובר לרסיבר ב: S-VIDEO ומהרסיבר יוצא כבל קומפוננט למסך.

לתשובותכם אודה.
כמו כן מדובר ב: DVD של פיוניר די ישן , ולו אין יציאת קומפוננט או סקארט
 

אם הרסיבר שלך מסוגל לשפר את האות אז עדיף להוציא ממנו קומפוננט.
אתה יכול לבצע השוואה בפועל? בד"כ זו הדרך היחידה לוודא את התשובה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור