עזרה בהתלבטות בין שני דגמים.

  • פותח הנושא פותח הנושא amithochman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amithochman

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתלבט בין Toshba XV500 לבין LG 42LG60(סקארלט).
מבחינת הנתונים ה LG נראי קצת יותר איכותית האם מלבד ללכת לראות יש למישהו תובנות נוספות בעניין? ראיתי, בדקת ואני עדין ממש רוצה המלצה...
 

לי אישית יש את הסקארלט 32 תענוג של טלוויזיה חוסר קטן חיבור סקרט.

אבל לך יהיה בונוס גדול יש מבצע עכשיו קונים סקארלט 37 ומעלה ומקבלים סקארלט 32 מתנה
(רק בקניה של היבואן הרשמי ח.י ממולץ מאוד).
 
לי אישית יש את הסקארלט 32 תענוג של טלוויזיה חוסר קטן חיבור סקרט.

אבל לך יהיה בונוס גדול יש מבצע עכשיו קונים סקארלט 37 ומעלה ומקבלים סקארלט 32 מתנה
(רק בקניה של היבואן הרשמי ח.י ממולץ מאוד).
יש פרסומות של המבצע הזה, אבל איפה יש את המבצע הזה אף אחד לא יודע.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור