עזרה בהערכת מערכת לשם מכירה

  • פותח הנושא פותח הנושא ויק-9
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ויק-9

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
המערכת אותה אני מעוניינת להעריך ו ל מ כ ו ר !!!!


פטיפון : ONKYO

היחידה שכוללת את הווליום /אקולייזר TEAC TA 680 DC integrated stereo amplifier

היחידה שכוללת דבל קסטה ורדיו Stereocassette desk F350 / AIWA

רמקולים מעץ של חברת WHARFEDALE

המערכת נקנתה בשנות השמונים אינני זוכרת מתי אולם היא ממש שמורה להפליא כחדשה . סביר שצריך להחליף מחט. יש את מנקה התקליטים, וכל כבלי החיבורים.
אודה על כל עזרה
ויקי
 

להערכתי, לכל היותר, 300 ש"ח.
עדיף לתת מתנה למישהו שאת אוהבת, שייהנה לו קצת בסגר הקרוב, ובתנאי שיש לו קלטות
או תקליטים וראש לפטפון.
 
רצוי לשלוח תמונות וגם לרשום ברור יותר את רכיבי המערכת להבין באילו דגמים מדובר.
לדעתי המערכת שווה יותר מ-300ש"ח.
 
כדאי שתעלי תמונות ברורות, לפחות 2 של כל רכיב, עם מספרי הדגם של כל רכיב (של הפטיפון, הרמקולים והמגבר. את הטייפ את יכולה כבר עכשיו להניח על המדרכה ברחוב). כך יוכלו לתת לך הערכה מדוייקת ככל האפשר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור