LCD עזרה בהמלצה על טלויזיה מסוג סמסונג ue50h6400aw

  • פותח הנושא פותח הנושא zdns
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zdns

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

אודה לכם על עזרתכם מעוניין לרכוש טלויזיה 50 אינץ התחלתי לעשות סקר ויצאתי רק יותר מבולבל
אז ככה המרחק אצלי 4.8 מטר ,מחפש משהו טוב קיבלתי הצעה לסמסונג דגם ue50h6400aw אבל בכל המקומות שראיתי לא מצאתי את הדגם הזה משווקים בעיקר את סדרת f מישהו יכול לעשות לי סדר בבלגן ולהגיד לי איך הדגם הזה ואם בכלל כדאי סמארט או עדיף לקנות דונגל חיצוני?
הבאתי שיש הבדל בין UA ל UE זה נכון?

אודה לכם על עזרתכם
 

בדיוק רכשתי את הדגם הזה.

שלום לכולם

אודה לכם על עזרתכם מעוניין לרכוש טלויזיה 50 אינץ התחלתי לעשות סקר ויצאתי רק יותר מבולבל
אז ככה המרחק אצלי 4.8 מטר ,מחפש משהו טוב קיבלתי הצעה לסמסונג דגם ue50h6400aw אבל בכל המקומות שראיתי לא מצאתי את הדגם הזה משווקים בעיקר את סדרת f מישהו יכול לעשות לי סדר בבלגן ולהגיד לי איך הדגם הזה ואם בכלל כדאי סמארט או עדיף לקנות דונגל חיצוני?
הבאתי שיש הבדל בין UA ל UE זה נכון?

אודה לכם על עזרתכם

סדרה F היא הסדרה של 2013 וסדרה H של 2014.
ההבדל בין UA ל UE הוא ש-UA הוא הדגם האסייתי בו המסך מיותר בתאילנד ו-UE זה הדגם האירופאי המיוצר בצ'כיה. ההבדל המהותי בין הדגמים הוא שאם תקנה את ה-UA עם אחריות שהיא לא של סמליין אז הדגם יהיה ללא עברית. ניתן גם לקנות את דגם ה-UA עם אחריות של סמליין שהוא היבואן המקורי (לא מקביל) ובו כן תהיה תמיכה מלאה בעברית אבל ההבדל במחיר יהיה בערך 3-4K. המלצה שלי - קנה את דגם ה-UE עם אחריות של 3 שנים של י.שלום ודרוש מהמוכר התחייבות כתובה להחלפת הטלוויזיה במידה ויש גם פיקסל אחד שרוף ובנוסף דרוש שלאורך כל 3 שנות האחריות תהיה אחריות כולל ביקור בית.
שיהיה בהצלחה.
ד"א - אני הוצאתי את הטלוויזיה (55 אינצ') ב-8K.
 
סדרה F היא הסדרה של 2013 וסדרה H של 2014.
ההבדל בין UA ל UE הוא ש-UA הוא הדגם האסייתי בו המסך מיותר בתאילנד ו-UE זה הדגם האירופאי המיוצר בצ'כיה. ההבדל המהותי בין הדגמים הוא שאם תקנה את ה-UA עם אחריות שהיא לא של סמליין אז הדגם יהיה ללא עברית. ניתן גם לקנות את דגם ה-UA עם אחריות של סמליין שהוא היבואן המקורי (לא מקביל) ובו כן תהיה תמיכה מלאה בעברית אבל ההבדל במחיר יהיה בערך 3-4K. המלצה שלי - קנה את דגם ה-UE עם אחריות של 3 שנים של י.שלום ודרוש מהמוכר התחייבות כתובה להחלפת הטלוויזיה במידה ויש גם פיקסל אחד שרוף ובנוסף דרוש שלאורך כל 3 שנות האחריות תהיה אחריות כולל ביקור בית.
שיהיה בהצלחה.
ד"א - אני הוצאתי את הטלוויזיה (55 אינצ') ב-8K.

תודה על העזרה אבל תוכל לומר לי אם יש לך עברית מלאה ומהיכן קנית?כי ברוב החנויות ראיתי את סדרת ה F ו לכן התחלתי לחשוש וגם מכיון שבזאפ הדגם הנל לא מופיע אלא רק בחיפוש
 
עדיין לא קיבלתי את הטלויזיה אז לא אוכל לומר לך בוודאות לגבי העברית אבל הובטח לי שיש תמיכה מלאה בעברית.
לגבי הקנייה - רכשתי אותה באלקטריקדיל - http://www.electricdeal.co.il/Product.asp?Pid=UE55H6400&Cat2Cat1ID=6&Cat2ID=12&aff=Zap&lang=he

אל תתרגש מהמחיר שמצוין שם פשוט תהיה ישראלי טוב ותאמר שקיבלת הצעה של 8K במקום אחר ושאתה רוצה שישוו לך אותה
 

עדיין לא קיבלתי את הטלויזיה אז לא אוכל לומר לך בוודאות לגבי העברית אבל הובטח לי שיש תמיכה מלאה בעברית.
לגבי הקנייה - רכשתי אותה באלקטריקדיל - http://www.electricdeal.co.il/Product.asp?Pid=UE55H6400&Cat2Cat1ID=6&Cat2ID=12&aff=Zap&lang=he

אל תתרגש מהמחיר שמצוין שם פשוט תהיה ישראלי טוב ותאמר שקיבלת הצעה של 8K במקום אחר ושאתה רוצה שישוו לך אותה

אוקיי תודה אני אנסה לבדוק לגבי העברית כי הבנתי שאם אין מקלדת עברית אז רוב השימוש בסמארט לא יעילתדרך אגב אני מעונין ב 50 .
אם תדע לגבי העברית אשמח אם תוכל לעדכן אותי
 
יש לך מרחק של 4.8 מטרים אתה צריך 65-70 אינצ'. 50 יהיה לך קטן מדי (סתם הערת אגב)...
 
יש לך מרחק של 4.8 מטרים אתה צריך 65-70 אינצ'. 50 יהיה לך קטן מדי (סתם הערת אגב)...

נראה לי גדול מידי וגם הוצאה גדולה מידי ,לכמה זמן קיבלת אחריות והאם מלאה לאורך כל התקופה?
 

נראה לי גדול מידי וגם הוצאה גדולה מידי ,לכמה זמן קיבלת אחריות והאם מלאה לאורך כל התקופה?

המלצה .... מרחק הצפייה שלך גדול למסך 50 אינצ' .
רכוש 55 ומעלה .
 
היי
יש לך במיקרה תשובה לגבי העברית?
תודה
 

אחי אני יכול להגיד לך בלב שלם שחבל על הכסף בשביל הTV הזו! אתה יכול לקנות ב3400ש"ח את 50F5000 להיכנס לאיביי ולקנות אנדרואיד סטרימר ש250ש"ח ואז יש לך סמארט TV ב3650ש"ח.
נ.ב
לי יש את ה40 והאיכות והקול שלה מצויינים!!!
 
בקשר לגודל אל תתפשר על פחות מ55-60 כמו שכתב ES9000 פחות מזה לא תהיה לך חווית צפייה
מהסרטים כמו שאומרים אני מבין את השיקול הכלכלי אבל טלווזיה לא קונים כל יום ואם קונים אז את
הכי מתאים למרחק צפייה ושהיה איכות מעולה אחרת מזה שווה? אז תשקול את זה שוב ותרכוש אך
ורק כמה שיותר גדול ותאמין לי שלא תתחרט ורק תהיה מרוצה

בהצלחה וכל טוב בברכה מתן:אוהב-מאוד:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור