R r_israeli חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 5/2/09 #1 שלום אני חברתי את המחשב לטלויזיה עם כבל VGA וברצוני לשנות את הרץ של הטלויזיה ליותר מ60 והמחשב לא נותן מה לעשות ? בתודה מראש
שלום אני חברתי את המחשב לטלויזיה עם כבל VGA וברצוני לשנות את הרץ של הטלויזיה ליותר מ60 והמחשב לא נותן מה לעשות ? בתודה מראש