LCD עזרה בבקשה

  • פותח הנושא פותח הנושא select1984
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

select1984

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
כאשר אני מחבר את המחשב לטלויזיה אני מצליח לראות רק את העלאה הראשונית על צג הLCD - הביוס , אך את שולחן העבודה איני רואה כלל
מה הולך שם ?
תודה תודה!
 

נערך לאחרונה ב:
אכן קראתי
איני יודע מה הבעיה
מסך הטלויזיה נותן אותות של חיבור אך אינו מציג תמונה של הדסקטופ כלל
 
איזה מסך ובאיזה מחשב מדובר?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור