פלזמה עזרה בבקשה.

  • פותח הנושא פותח הנושא דודר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דודר

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים.
אני מעוניין לקנות פלזמה 50" .
יש כל כך הרבה הרבה דגמים שאני לא יודע מה לבחור.
השימוש העיקרי זה סרטים (ממיר של HOT) וערוצי הספורט.
המחיר שאני מתכוון להשקיע נע בין 5000-6000 ש"ח.
בתודה מראש...
 

בתקציב הזה יש לך שלוש אפשריות
1.LG PK550
טלוזיה מעולה באיכות שחורים תמונה נהדרת בHD ותמונה סבבה בSD
יש בעית השתקפות וצריביות

2.יש לך את סמסונג C550
גודל 50 מלכת העולת תעולת עם איכות מציוניות בHD איכות סבירה בSD
יש פיליטר נגד השתקפיות שמתמודד מציון ויש בעית זימזום וצריביות

3.יש לך את פנסנוניק U20 שיש לה איכות תמונה מציוניות בHD
אבל הגמאה שלה טיפה הנמוך וזה יוצר תמונה טיפה חלבית יש לה איכות שחורים מעולה אטבל פחות מV
ויש לה איכות מציוניות בSD
ועיצוב סנטדרטי ושמן

זה מה שיש לך לבחור לך תראה את שלשלושתם ותחליט עם תמעונין במסך רק לSD
עדיף כבר את המסך X20
שמעולה בSD יש לו יכולת שחורים מציוניות ואיכות HD מציוניות טבעית ונעימה לעין אבל יש בעיה לחבר למסך בגלל הפקסלים הריבועים ויש בעית השתק]ות וצריביות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור