עזרה בבקשה. - 32LG60UR

  • פותח הנושא פותח הנושא mei00
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mei00

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
0
נקודות
0
קיבלתי היום את 32LG60UR, לאחר שעשיתי בדיקות איזה כבלים לקנות
כי לצערי המינוס היחיד שיש לטלוויזיה שהיא חסרת חיבור סקרט
החלטתי לקנות כבל SCART ל SVIDEO +סאונד
p118889m.jpg

הכבל בעל מפסק (דו כיווני).

הממיר שיש לי זה ממיר גדול THOMSON של חברת הוט, בעל כניסה סקרט ו-RCA
אחרי שחיברתי את הכבל סקרט לממיר ו-SVIDEO לטלוויזיה התמונה יצא גרועה
וקופצת, שינוי ההגדרות בממיר מ-RGB ל-SVIDEO לא נתן אות לטלוויזיה.
בנוסף כאשר הזזתי את המפסק, התמונה יצא טוב אבל בשחור לבן.
תמונה של הממיר.
nnsn4w.jpg


הדגם המדויק של הכבל - http://exp.shopy.co.il/products/118889

מקווה לעזרה מהירה אני תקוע בלי ערוצים, תודה מראש.
 

נערך לאחרונה ב:
חלק מהממירים לא מוציאים S-VIDEO תקין, תברר עם שירות הלקוחות.
 
אני לא מאמין עכשיו אני צריך לשבור את הראש עם הוט!!
 
יש לך כבל סקארט אל קומפוזיט? או יציאת וידאו קומפוזיט (צהובה) בממיר?
 

יש לי כבל RCA3 .
 
נסה לחבר ביציאת הקומפוזיט בממיר לכניסה מתאימה בטלויזיה
 
זה עובד סבבה, קניתי את הכבל SCART ל SVIDEO +סאונד בשביל לשפר איכות
כי לא ראיתי בשום מקום על בעיה של ממיר הוט עם SVIDEO (לצערי).

חיבור סקרט לקומפוזיט יתן איכות יותר טובה מקומפוזיט לקומפוזיט?

בקשר לבעיה רק רציתי לציין שאני רואה תמונה רק שהממיר מכוון על RGB ברגע שאני
מעביר ל-SVIDEO אני מקבל מהטלוויזיה "אין אות", בנוסף שאני ללוחץ בשלט על INPUT
אין לי אופציה של יציאת SVIDEO .
 

חיבור סקרט לקומפוזיט יתן איכות יותר טובה מקומפוזיט לקומפוזיט?
אותה איכות בדיוק

בקשר לבעיה רק רציתי לציין שאני רואה תמונה רק שהממיר מכוון על RGB ברגע שאני
מעביר ל-SVIDEO אני מקבל מהטלוויזיה "אין אות", בנוסף שאני ללוחץ בשלט על INPUT
אין לי אופציה של יציאת SVIDEO .

תמונה טובה או בשחור לבן?
 
בכבל שקניתי יש מפסק דו כיווני באופציה אחת הוא מראה תמונה קופצת בצבע
באופציה שניה הוא מראה תמונה טובה בשחור לבן.
 
כנראה התמונה הטובה בשחור לבן היא הכיוון הנכון במפסק, כנראה שלא תתחמק משיחה עם השירות הטכני.
 

תודה רבה שבוע הבא יבואו להחליף ממיר.

בנוגע לטלוויזיה ממליץ בחום רואים טוב גם עם חיבור הקומפוזיט, חיבור ה-USB נותן תמונה
יפה מאוד וגם רץ ממש טוב יש לו ממשק נוח מאוד לשימוש בקיצור אני ממש מרוצה מהבחירה.
חיברתי PS2 עם חיבור קומפוננט רואים מדהים איזה תענוג.
השירות של ח.י מצוין למרות שהטכנאי איחר קצת הוא ישב והסביר בצורה טובה, ולמרות שלא רציתי
לתלות על הקיר הם השאירו את המתקן למקרה ואני התחרט (הוא לא שכח להסביר לי אך מתקינים)
זה חלק מהשירות שלהם (ללא תשלום).

העיצוב יפה מאוד, מה שרואים בחנות לא משקף בכלל אך זה מתיישב בבית, לא רק טלוויזיה גם מוסיף המון לסלון
(חברה שלי אומרת).

החיסרון היחיד שאין סקרט אבל לא נורא.

בקיצור ממליץ מאוד למי שרוצה לקנות מסך 32 בתקציב של 3500, בדקתי מול סוני ושארפ,
אין הבדלים כל כך גדולים בגדלים האלה ובמחירים האלה (בין החברות הטובות ללא FHD).

תודה רבה ליאור על העזרה אתר מעולה שכבר העברתי למלא חברים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור