עזרה בבקשה-הבדלים בין 3 מסכים

  • פותח הנושא פותח הנושא nir1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nir1

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
היי
רציתי לשאול מה ההבדלים בין 3 המסכים הללו,וכמו כן המלצה,עדיפות לגביי מסך מסוים.
UA32EH5300 LED
UA32F5000 LED
UA32F5300 LED

אם אפשר הסבר מפורט לגביי כל אחד,אני אשמח.:)
תודה.
 

היי
רציתי לשאול מה ההבדלים בין 3 המסכים הללו,וכמו כן המלצה,עדיפות לגביי מסך מסוים.
UA32EH5300 LED
UA32F5000 LED
UA32F5300 LED

אם אפשר הסבר מפורט לגביי כל אחד,אני אשמח.:)
תודה.
הדגמים שהם 5300 הם טלוויזיה "סמארט" וה5000 היא לא אבל אותו מפרט ואם אתה לא מחפש "סמארט" אז לך על ה32F5000 היא מצויינת!
 
הדגמים שהם 5300 הם טלוויזיה "סמארט" וה5000 היא לא אבל אותו מפרט ואם אתה לא מחפש "סמארט" אז לך על ה32F5000 היא מצויינת!
אוקיי,תודה
אבל מה ההבדל בעצם בין
UA32EH5300 LED לבין UA32F5300 LED כי לפי מה שהבנתי ה-F יותר חדש אך בכל זאת בחנויות הוא יותר זול מה-UA32EH5300 ...אבל לא מצאתי כל כך הבדלים....אם יש מישהו שיכול להסביר על ההבדלים אני אשמח..
 
ההבדלים קטנים יחסית, אם ההפרש קטן בכסף, לך על הדגם החדש יותר.
 

אוקיי,תודה
אבל מה ההבדל בעצם בין
UA32EH5300 LED לבין UA32F5300 LED כי לפי מה שהבנתי ה-F יותר חדש אך בכל זאת בחנויות הוא יותר זול מה-UA32EH5300 ...אבל לא מצאתי כל כך הבדלים....אם יש מישהו שיכול להסביר על ההבדלים אני אשמח..
זה בשביל אנשים כמוך מבולבלים במה יותר טוב ואז רואים שהEH יותר יקר אז מניחים שהוא יותר טוב ואז קונים אותו ואז אותו חנות נפטרת מהסטוק של 2012 ונשארת אם סטוק של 2013 שהיא הדגם F, עכשיו מבין?
 
זה בשביל אנשים כמוך מבולבלים במה יותר טוב ואז רואים שהEH יותר יקר אז מניחים שהוא יותר טוב ואז קונים אותו ואז אותו חנות נפטרת מהסטוק של 2012 ונשארת אם סטוק של 2013 שהיא הדגם F, עכשיו מבין?
חח תיארתי לעצמי בגלל זה שאלתי,כדיי להיות בטוח
תודה רבה לך ולליאור
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור