LCD עזרה בבקשה בבחירת טלוויזיה 32

  • פותח הנושא פותח הנושא tamir_ye
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tamir_ye

אוהב את התחום
הודעות
59
מעורבות
0
נקודות
0
השימושים שלי הם 60-70% XBOX 360 וסרטי HD והשאר צפייה בשידורים רגילים של HOD.
היום הלכתי לראות מספר טלוויזיות ואני לא יודע איזה לבחור ואני ישמח אם תוכלו לעזור לי. את כל הטלווזיות האלה אני יוכל לקנות בפחות או יותר אותו מחיר ככה שהמחיר לא משנה. הפיליפס הייתה יותר טובה אבל יש עוד טלווזיות שנראו גם טוב ואני לא יודע מה הכי כדאי. אז הדגמים שראיתי הם:
PHILIPS דגם 32PFL3409
HITACHI דגם L32S02A
SAMSUNG דגם LA32B450

כולן היו טובות מאוד והפיליפס אולי הייתה יותר טובה לפי מה שראיתי בחנות. יש עוד דגמים מומלצים? מה יותר כדאי מהשלושה שנתתי?
 

שתדע שהפיליפס מגיעה בייבוא מקביל , לא של אלקטרה , חוץ מזה זה מסך מצויין , בשידורי ממיר ההיטאצי לוקחת , בשידורי HD כולם לדעתי באותה רמה
אני ממליץ יותר על ההיטאצי
 
באמת ראו בהיטאצ'י יותר טוב בשידורים רגילים אבל ב-HD הפיליפס הייתה יותר טובה לדעתי וזה מאוד חשוב לי בגלל האקסבוקס אז מה עדיף?
 
מה התקציב?
מה המרחק צפייה?
 

הגודל הזה מתאים למרחק שלי כבר בדקתי.. התקציב הוא 2500-2600 שקל אבל אני בטוח הולך לקנות את אחת מאלה כין הן הכי טובות ממה שיש.. איזו הכי עדיפה?
 
בלי לחשוב יותר מדי - הפיליפס. אחריה בעדיפות הסמסונג.
 
תודה אני הולך לקנות אותה יום שישי
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור