עזרה בבעיה לא רואה תמונה

  • פותח הנושא פותח הנושא gadelov
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gadelov

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי LCD של טושיבה...דגם 37c3005p ..
ושאני מחבר את המחשב בכבל VGA
יש מסך שחור וכאילו הוא קופץ..כאילו הוא מנסה להראות תמונה ..אבל לא מצליח..
לא יודע למה..תודה מראש
 

נסה לפרט יותר...
מחובר אל המחשב מסך מחשב בנוסף לטלויזיה? באיזה שלב המסך השחור מופיע?
 
לא אחי..

רק המסך ה-lcd מחובר..הוא מציג תמונה שאני פותח את המחשב..ואחרי הלוגו של xp .הוא פשוט" נכבה " קופץ כזה..כאילו הוא מהתחל את עצמו המסך...
 
תוריד קצב רענון ל-60HZ ותגדיר לרזלוצייה כמה שיותר קרובה ל- 1366 על 768 (בהנחה שהדריבר מעודכן)
 

זה מה שעשיתי..את הרזולוציה שרשמת אין לו..אני משתמש ב- 1400x1050.....
אבל זה עדין לא עובד
 
המסך בחיים לא יתמוך ב1400X1050. כל המסכים של טושיבה בלי יוצא מהכלל(גם HDFULL) לא תומכים ביותר מ1360/1366X768 דרך הVGA וזו בדיוק הרזולוציה שאתה צריך לבחור.
מה דגם כרטיס המסך שלך?
 
Intel G31/g33 Express Chipset family
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור