LCD עזרה בבחירת LCD 52 לסלון גדול ומואר

  • פותח הנושא פותח הנושא liorz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorz

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
חמי ביקש שאעזור לו בבחירת מסך LCD 52 לסלון (סלון גדול עם זויות צפיה רחבות).
הוא רוצה LCD כי יש לו סלון מאד מואר והוא לא רוצה השתקפויות.
הוא מנוי YES ואולי יהיה לו ממיר HD בקרוב. בכל מקרה רוב התכנים הינם SD וללא שימוש במחשב/קונסולה כלל.
תקציב - מקסימום 15,000 ש"ח.
אני מתלבט בהמלצתי בין ה 52v5500 של סוני לבין 52a650 של סמסונג.
הבעיה היא שהסמסונג ידועה ברמת השתקפויות גבוהה ולכן היא די כמו פלזמה מבחינה זו...
האם ישנם עוד דגמים מומלצים שמתאימים למקרה זה ולדרישות שלו ? מהי המלצתכם ? האם יש דגם LG שמתקרב באיכות לדגמים שהזכרתי ? איך הטושיבות בגדלים אלו ?
תודה מראש.
 

על טושיבה 52 XV555 כתבנו ביקורת, האם דווקא גולד 52" או שגם גודל 50" או טיפה פחות יכול לבוא בחשבון?
 
בתור אחד שיש לו את ה650 בגודל 52 אינצ' התמונה מדהימה...
העניין עם ההשתקפויות אממ.. אין לי כ''כ מדד כי שמתי אותה בחדר חדש ולא ניסתי שום טלוויזיה אחרת.. אבל אני רואה בד''כ עם אור וזה לא מציק יותר מדי , עם כי האור הוא לא אור חזק במיוחד אז יכול להיות בגלל זה

הנה תמונה מאצלי (חשוב לציין שהאור הזה למטה על הפאנל זה פשוט הפלאש של המצלמה ולא איזה מנורה.. לא שאני מבין למה צילמתי עם פלאש :D בכל אופן מקווה שזה יעזור לך להחליט)
64323874.JPG


76369083.JPG


המנגון של ה 100HZ זה פשוט דבר מדהים לדעתי..
 
Roiek - תודה רבה. התמונות מעניינות מאד וההתקנה נראית ממש נקיה ומרשימה.
לגבי גודל - חמי רוצה לפחות 50 אינצ'. נראה לי שאנחנו מתחילים להיסגר על ה 52V5500 של סוני. יש עליה המון דעות טובות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור