עזרה בבחירת LCD 42 לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא niroy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

niroy

חבר אתר
הודעות
35
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

מבקש עזרה בבחירת LCD 42 לסלון בהתאם לנתונים הבאים:

מרחק צפייה - 3 מ'
תקציב - 10,000 ש"ח
שימוש עיקרי - (70%) שידורי הוט + (30%) סרטים מה DVD
הערה - LCD כניסת SCART

אני מעוניין ב LCD עם תמיכה אמינה של היבואן.
תודה.
 

ממליץ בחום על 40W5500 של סוני 100HZ. הבעיה היא שהיא די יקרה, אבל לתקציב שלך היא מתאימה מאוד..
 
שווה לבדוק את הדגם הגדול יותר של ה "46?
 
לבדוק תמיד שווה... לא עולה כסף :-)
 

לא עולה כסף...אבל האם שווה להשקיע כבר ב "46?
איכות הצפייה תיפגע או אפשר להגדיל...?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור