עזרה בבחירת LCD 37"

  • פותח הנושא פותח הנושא sharonhart
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sharonhart

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם...

אני עומד לקנות לחדר החדש LCD. מרחק הצפייה יהיה 2 וחצי מטר.

השימושים שלי הם בעיקר חיבור למחשב וצפייה בתכנים של 720P וכן חיבור לקונסולה... כרגע ב480P עם קומפוננט ומאוחר יותר אני מניח שאני אקנה גם קונסולת HD..

צפייה בטלוויזיה תהיה מועטת ולא משנה לי כמעט האיכות בזמן צפייה בטלוויזיה.

עדיין לא החלטתי האם ללכת על טלוויזיית FHD.. בגלל המחיר.

ביצעתי חיפוש בפורומים אבל לא מצאתי תשובה מוחלטת כי לא היו כאלה עם שימושים דומים לשלי.
טווח המחירים הוא בין 6500 ל 7500 לHDR ועד 9000 ל FHD...

תודה רבה ויום טוב.
 

ה- טושיבה C3500 יכולה להתאים לך, תבדוק גם את הסקרלט של LG בגודל 37".
 
בתקציב הזה,אתה יכול לרכוש גם את הP3000E של סוני,והיטאצ'י A01
 
(Y)
 

תודה רבה!
מבין הטלויזיות שהמלצתם עליהן רק הLG היא FHD נכון?
האמת שלא שמתי לב אליה עד עכשיו וכרגע היא נראית כאופצייה הטובה ביותר. היא עולה 8000 נכון?
קראתי את הביקורת ואני מניח שLG הצליחה להתגבר על בעיית זליגת האור ואחידות הפאנל שהייתה אצלה עד עכשיו נכון?
יש עוד המלצה ל FHD? או שבמחיר הזה הLG תהיה הכי טובה? ראיתי גם את ה X01 של היטאצ'י..
 
נערך לאחרונה ב:
מצד שני באתר של LG רשום שיש 37 FHD..
ומצאתי שני דגמים בזאפ, 37LG60UR ו 37LG60FR
הראשון HDR והFR לפי האתר היחיד שאפשר לקנות אותו ממנו הוא FHD..
מוזר.. נתקשר מחר לח.י. ולאתר הזה
 

לא כתוב מי נותן האחריות.
מעניין, מוזמן לכתוב את הממצאים.
 
טוב התקשרתי לחנות והם אמרו שזה לא FHD... ועכשיו אני רואה שהם שינו שמה את המפרט בחנות.
איזה באסה.. כבר הייתי בטוח בדגם הזה. ועדיין אין לי דגם אחד שהוא FHD חוץ מה X01
 
יש לשארפ מסך 37 FHD אבל הוא יקר מאוד,ולא בתקציב שלך:
http://www.ralco.co.il/default.asp?catid={037DDAB2-CF28-4433-8C2C-11B77838459D}
 

הלכתי בסוף על ה 37X01.. תודה לכולם.
 
תתחדש ותהנה
היטאצ'י

איך איכות התמונה בשידורי טלוויזייה,במסך הזה? זה FHD ?
 
המסך FHD.. ועדיין לא קיבלתי אותו..
 

(Y)
תעדכן שתקבל אותו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור