עזרה בבחירת LCD 32"

  • פותח הנושא פותח הנושא theace
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

theace

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכל באי הפורום,

ברצוני לרכוש מסך LCD 32 לחדר. עברתי כאן על אשכולות שנכתבו בעבר אך לא הצלחתי לגבש עמדה. אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מספר מצומצם של דגמים שעונים לדרישותי על מנת שאוכל לדעת על מה להתמקד בלכתי לחנות.

אז ככה אלו הדרישות/ נתונים:

מרחק צפייה כ- 2 מטר לא יותר.
מיועד לצפייה בשידורי הוט דרך ממיר דיגיטלי רגיל - 60% מהזמן בערך כאשר בדרך כלל זה שידורי ספורט, וכ-40% מהזמן צפייה בסרטי HD או DVD.
המסך אמור להתחבר למחשב נייד לשם צפייה בסרטי HD - חשוב מאוד!
תקציב כ-3000-3200 ש"ח , אפשר לחרוג במעט אם יש צורך...

המסכים שסיננתי מקריאה באינטרנט עד כה הם:

Samsung 32A450
LG 32LG60UR
TOSHIBA 32C3500

איזה מבין המסכים הנ"ל הכי כדאי? והאם יש עוד דגמים ששווה לבדוק אותם?

כמובן שאלך לראות את הדגמים בחנות, ולכן אני שואל על איזו דגמים כדאי להתמקד.

תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים.

מחכה בקוצר רוח להמצלתכם המקצועית.

עוד שאלה:
המסכים שיש להם חיבור USB, אפשר לנגן מהם גם סרטים או רק תמונות ומוזיקה? ואם כן באיזה פורמט? רק DIVX או גם HD?
 

אני קניתי את הסקארלט 32 אינץ רואים ממש טוב אני אישית ממליץ מאוד
והחיבור USB מראה סרטים, תמונות ומשמיע מוזיקה (ממש כמו DVD) והממשק שלו ממש נוח
בכלל טלוויזיה מומלצת מאוד.

אני קניתי במחיר של ח.י (יבואן רשמי טלוויזיה מקוריאה) לא רציתי להתעסק על היבואן השני
שמעתי עליו דברים לא כל כך טובים.

חשוב מאוד שתבדוק איזה ממיר יש לך כי לא כל ממיר עובד טוב תראה אשכול קודם שלי הייתה לי
בעיה ועכשיו אני צריך להחליף ממיר, איזה ממיר יש לך?
 
יש ברשותי ממיר דיגיטלי הכסוף הדק של הוט (אני חושב שזה הדגם כי חדיש)
יש את השחור הגדול, יש את הכסוף הגדול(שלפי הבנתי מהאשכול הקודם שלך, זה מה שיש לך), ויש את הממיר הכסוף הדק שזה מה שיש לי. אמורה להיות איתו בעיות?

אם אין סקארט, אז למה אי אפשר לחבר מהמיר חיבור סקארט לטלוויזיה חיבור S-VIDIEO?

מה USB אפשר גם לקרוא HD? או רק סרטי DIVX?

איך הרשמים מהטלוויזיה עד כה? כמה היא עלתה לך ואיפה אם אפשר לשאול.

האם חיברת אליה מחשב?


אשמח לעוד תגובות והצעות.
 
1.בנוגע לממיר ממה שכתבת יש לך את הממיר הטוב.

2.בנוגע לחיבור אני הלכתי על חיבור SCART ל SVIDEO +סאונד, בשביל לקבל הכל בכבל
אחד אני לא אוהב שיש הרבה כבלים (לי הייתה בעיה עם הממיר שלא תומך ב-SVIDEO ).

3. התקן ה-USB לפי מיטב ידעתי לא מאפשר לראות באיכות HD אבל אני מקווה לבדוק את הנושא מקרוב.
בנודע ל-DIVX עובד מעולה ראיתי הרבה בזמן האחרון, בנוסף אני השבוע יבדוק האם דיסק קשיח חיצוני
עובד (ממה שהבנתי בפורום זה עובד).

4. בנוגע לטלוויזיה אני ממש מרוצה את העיצוב בחנות לא אהבתי אבל עכשיו בסלון נראה הרבה יותר טוב
קניתי במחיר של 3800 דרך היבואן ח.י עם אחריות לשלוש שנים והתקנה והובלה בחינם, קיים דגם נוסף של משווק אחר יותר זול פחות אחריות והבנתי שהוא לא כל כך אמין.
בגלל שלא רציתי להתקין על הקיר הטכנאי השאיר את המתקן למקרה ובעתיד אני ירצה להתקין (וגם הסביר לי בצורה מפורטת אך מתקינים לא מסובך בכלל).

5. מחשב עדין לא חיברתי אבל זה בדרך, מה שכן חיברתי PS2 עם חיבור קומפוננט רואים מדהים שיפור ענק.

בשביל להוזיל עלויות תבדוק אם יש מישהו שרוצה לקנות 37 אינץ' כי יש מבצע שמקבלים 32 אינץ' מתנה
שניהם דגם סקארלט.
 

1.בנוגע לממיר ממה שכתבת יש לך את הממיר הטוב.

2.בנוגע לחיבור אני הלכתי על חיבור SCART ל SVIDEO +סאונד, בשביל לקבל הכל בכבל
אחד אני לא אוהב שיש הרבה כבלים (לי הייתה בעיה עם הממיר שלא תומך ב-SVIDEO ).

3. התקן ה-USB לפי מיטב ידעתי לא מאפשר לראות באיכות HD אבל אני מקווה לבדוק את הנושא מקרוב.
בנודע ל-DIVX עובד מעולה ראיתי הרבה בזמן האחרון, בנוסף אני השבוע יבדוק האם דיסק קשיח חיצוני
עובד (ממה שהבנתי בפורום זה עובד).

4. בנוגע לטלוויזיה אני ממש מרוצה את העיצוב בחנות לא אהבתי אבל עכשיו בסלון נראה הרבה יותר טוב
קניתי במחיר של 3800 דרך היבואן ח.י עם אחריות לשלוש שנים והתקנה והובלה בחינם, קיים דגם נוסף של משווק אחר יותר זול פחות אחריות והבנתי שהוא לא כל כך אמין.
בגלל שלא רציתי להתקין על הקיר הטכנאי השאיר את המתקן למקרה ובעתיד אני ירצה להתקין (וגם הסביר לי בצורה מפורטת אך מתקינים לא מסובך בכלל).

5. מחשב עדין לא חיברתי אבל זה בדרך, מה שכן חיברתי PS2 עם חיבור קומפוננט רואים מדהים שיפור ענק.

בשביל להוזיל עלויות תבדוק אם יש מישהו שרוצה לקנות 37 אינץ' כי יש מבצע שמקבלים 32 אינץ' מתנה
שניהם דגם סקארלט.

איפה יש את המבצע הזה?
 
אוקי תודה, אני אברר מחר...
גם אחי רצה לקנות 32 אינץ , אז אולי אני אשדרג את עצמי ל- 37 והוא ייקח את ה 32 :P

ד"א

אתה יודע במקרה מה המחיר של ה - 37 אינץ אצלהם?
 

מצטער בזה אני לא יכול לעזור, אבל זה יכול לצאת לשניכם אחלה דיל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור