LCD עזרה בבחירת LCD 32 לשימוש כמוניטור

  • פותח הנושא פותח הנושא burras
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

burras

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

אני מעניין לקנות טלוויזית 32", 1366*768. הטלוויזיה תשמש כמעט אך ורק לחיבור למחשב באמצעות כבל VGA וצפיה בתכני SD ו-720P (אולי גם Nintendo Wii). מרחק הצפיה הוא כ-2-2.5 מטרים. חיבור המחשב הנייד לטלוויזיות הרבות בחנויות זה עסק מאוד מעיק. הייתי מעוניין בהמלצות שיצמצמו את הבחירה בין כמה דגמים. התקציב הוא עד כ-4000 ש"ח.
חבר שלי ממליץ מאוד על LG 32LG60UR. האם זהו דגם עדכני והאם טוב יחסית לתחרות?

תודה רבה,
דוד
 

בדקנו דגם דומה של LG, אבל בגודל 42", חפש אותו ב ביקורות טלויזיות באתר.
 
ליאור, תודה על התגובה.

כבר קראתי את הביקורת החיובית, אבל היא בת כמעט שנה. קשה להבין מהאתר של היבואן ובחנויות האם יש דגם חדש יותר. חוץ מזה, האם מה שנאמר על פנל HD רלוונטי גם לגבי פנל עם רזולוציה נמוכה יותר? (אני הדיוט בתחום).
יש עוד דגמים מומלצים של חברות נוספות?
 
גם הפנל בדגם 32" הוא HD.
בדקנו גם דגם LX800 של פנסוניק שהינו מסך מוצלח.
תבדוק גם דגמים מקבילים כמו סמסונג A450, טושיבה CV500 ועוד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור