עזרה בבחירת מצלמה


Taly71

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
1
תודה על כל התשובות. לאט לאט אני אצליח להבין מה אני צריכה לקנות. תודה רבה , מנחם על ברכת חג אורים שמח , גם לך חג חנוכה שמח ולכל עם ישראל!!!!! ( ואת הדבר השני שכתבת, נבהלתי. איך קשור אליך חג המולד? הרי יש לך שם יהודי!!!! אם תרצה לדבר על זה תכתוב לי למייל. taly71@gmail.com

עכשיו שוב על מצלמות. כנראה אני אקנה שתי מצלמות. אחת לבת שלי בשביל צילומי סטילס. מצלמה DRSL. ועוד אחת בשבילי לצילומי וידאו או sony a7iii או panasonic gh5/ אז הבנתי שבשתיהן יש אפשרויות של הקלטת סאונד בכל מיני שיטות. נכון?
 

Taly71

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
1
אם אני קונה פנסוניק GH5 - איזו עדשה אני צריכה להסרטות? ואם אני קונה SONY A7III? גם איזה עדשה אני צריכה להסרטה?
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
לא לגמרי מעודכן לגבי מצב של היום, אבל האם 5D לא היתה להיט בתחום הוידאו כשיצאה? סה"כ הרבה צלמי אירועים משתמשים ב5D..
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
הסוני שציינת היא אחת המצלמות המצוינות שיש בשוק הצילום. אם המטרה היתה צילומי סטיחס וגם וידאו הייתי ממליץ עליה בפה מלא ובהערכה רבה - אבל: אם מדובר בעיקר בצילומי וידאו ל GH5 יש כמה יתרונות גדולים:
מחיר. זולה בהרבה מהסוני וגם יש מבחר עדשות גדול יותר גם קלות במחיר ובמשקל.

צילום וידאו כמעט ולא עובד במצב פול אוטו צריך להתעסק עם המצלמה כדי להתאים אותה לצילומי וידאוץ זה נכון ןסוני ולפנסוניק כאשר ממשק המשתמש בפנסוניק הרבה יותר נוח ופשוט מזה של הסוני.

אז הבנתי שבשתיהן יש אפשרויות של הקלטת סאונד בכל מיני שיטות. נכון?

כפי שציינתי ההקלטה הפנימית של המצלמות לא משהו ורצוי לרכוש מיקרופון חיצוני שיעשה את העבודה שאר שיטות ההקלטה קצת יותר מסובכות ותלויות בצרכים.

עדשות? מקובל להתחיל לצלם בעדשות שמתחילות בטווח הרחב ומסתיימות באזור הזום קצר המרחק מה ששוה ערך ל 20 מ"מ ועד ל 120 מ"מ במונחים של חיישן מלא (הסוני) או 10-60 במקרה של הפנסוניק.

מנחם
 

אריאל כהן סקלי

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
Taly,
לי יש את הפנסוניק Gh4 ולאחרונה רכשתי גם את ה Gh5S (שהיא האחות מוכוונת הוידאו של ה Gh5) .
מאוד! ממליץ על המצלמה הזו במידה ומדובר בצילומי וידאו בעיקר. אם השימוש הוא גם לסטילס אז ה Gh5 עדיפה.
בשני המקרים, לוידאו ההמלצה שלי היא על עדשת ה 12-60mm צמצם 2.8-4.0 (לשים לב כי יש גם עדשה שהיא 3.5-5.6) . גם אותה רכשתי לא מזמן ואני קצת מצטער שלא עשיתי את זה קודם. מדובר בעדשה עם טווח רחב, איכות בנייה מצויינת ואיכות תמונה מאוד גבוהה ביחס למחיר. קניתי יד שנייה במצב כמעט חדש בסביבות ה 1,200 ש"ח.

לגבי ההבדל בין Sony ל Panasonic שציינת, לדעתי קשה לומר טוב יותר או פחות, זה כמעט שני מחנות שהרבה פעמים מתנצחים ומתייחסים לבחירה שלהם בערך כמו אוהדי מכבי הפועל.
זה בעיקר עניין של טעם וצורך כי שתי המצלמות מצוינות ולכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה (לזכותן ייאמר - בעיקר יתרונות). המלצה שלי, תציעי לבתך להתנסות עם כל אחת מהמצלמות, שתעבוד איתה קצת ותראה מה נח לה ולאיזו מצלמה היא מתחברת.
בהצלחה !
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור