LCD עזרה בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא budisan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

budisan

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לליאור ולכולם.
אני מעוניין בעזרה בקניית מסך LCD בגודל 24". אפשרי גם בתחום של 22"-26".
התקציב נע בין 1500 - 2000 ש"ח.
בעיקר לאינטרנט וסרטים/סדרות. גם DIVX וגם FHD. (1080P .בעצם רזולוציה של 1900X1080לפחות. אני לא אוהב את המסך ה"נמוך-מתוח" של מסכי ה 23" (דגם 2333 של סמסונג למשל).אני טועה? בד"כ ישיבה קרובה כ-40 ס"מ מהמסך.
לא אכפת שיהיה פאנל TN אלא אם ההבדל הוא של 200 ש"ח ממשהו יותר טוב.
בהירות עדיף CD/M2 400. ניגודיות (אמיתית, לא רק דינמית) הכי טובה שניתן.
חייב חיבורי DVI-D & D-SUB. עם HDMI יתקבל בברכה. וגם USB (לא חייב).
אהבתי את המסך מדגם dell 2407wfp שעבר כאן ביקורת אך הוא באמת יקר מדי, מהתקציב.
אין לי צורך ברמקולים מובנים.
שמתי עין על המסכים הבאים:
LG L246WH
LG W2442PA
LG W2453V
Samsung T240/T240HD (אני לא הצלחתי להבין אם לדגם הזה יש חיבורי USB או לא, מישהו יודע?)
תוכן קצת עמוס אבל ממקד את מה שאני רוצה.
תודה.
 

נ.ב. אין לי בעיה...

לרעיונות של מסכים מחברות אחרות. תודה.
 
עבור סרטים שמגיעים בפורמט 16:9 או רחב יותר, דווקא מסך כמו 2333 של סמסונג יכול להתאים יותר.
 
אז אתה אומר שזה מסך סביר?

ומה בהתייחסות לשאר הפרמטרים שציינתי?
והאם הוא בכלל תואם FHD?
 

עכשיו הבנתי למה לא היו כמעט תגובות

היתה בקנה ביקורת על ה 2333 של סמסונג.
מסך חמוד, אך חסרים לי החיבורים.
הלכתי על ה T240 (קניתי היום) ולרוע מזלי הוא נמצא תקול.
יום שישי היום אז רק ביום ראשון אוכל להחליף.
א י ז ה ב א ס ה!!!
 
תתחדש.... אכן מבאס, אבל גם זה קורה...
 
Samsung T240

ראיתי, נגנבתי, קניתי ולא מצטער.
פרט ל"אי-נוחות" מסויימת בגישה לחיבורים מאחור ולזליגת אור רצינית בתמונה כהה מאוד,
מסך פשוט מעולה.
אני שמח שחקרתי.
אני אשמח אם מישהו יוכל לפרט, בפירוט רב ככל האפשר, אילו שימושים יש לחיבורי ה USB במסך הזה?
תודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור