עזרה בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא איציק 30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איציק 30

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
6
שלום חברים מבקש עזרה בבחירת טלויזית סוני 55 אינץ מה עדיף מיני לד או oled הטלויזיה תהיה בעיקר לגיימינג השמח לעצה מיקצועית תודה לכולם:-)
 

היי תודה שחזרת אליי ראיתי את הדגם הזה של המיני לד השמח עם תגיבלגבי הדגם הזה האם הוא טוב לגיימינג ?
 
 

שני מסכים מצויינים עם יתרונות וחסרונות מינורים לכל מסך.

המיני לד יתן הרבה יותר בהירות הגוון הלבן יותר לבן וכשרואים תמונה כהה המסך מצליח לתת יותר פרטים מתאים לחללים מוארים .

הOled הפיקסלים עצמאים כל פיקסל מסוגל להשתיק עצמו לגמרי מה שמייצר שחור עמוק ומוחלט ותגובת פיקסל מהירה פחות גריניות בתנועה מהירה.
(מסך קריסטלי מבריק פחות אידאילי שיש חלונות שמשתקפים ממולץ לצפיה בחדרים חשוכים יחסית) .
חסרון נוסף למרות שבסוני טוענים שפתרו את בעיית הצריבה הייתי מתייחס לזה עם המסך נשאר דלוק את תמונה קבוע למשך כמה שעות.
מקווה שעזרתי
 
היי תודה שחזרת אליי ראיתי את הדגם הזה של המיני לד השמח עם תגיבלגבי הדגם הזה האם הוא טוב לגיימינג ?
המיני לד אליו הפנית היא ה- Bravia 5. היא גם מתאימה לגיימינג, אולם ההבדלים בינה לבין ה- Bravia 9 אליה הפניתי אותך הם:
  • יותר אזורי תאורה אחורית ב- 9
  • תאורה אחורית יותר דינמית ב- 9
אם החדר בו תציב את הטלוויזיה מאוד מואר (חלונות גדולים, אור יום רב), ואתה מחפש ביצועי-על, אזי ה-Bravia 9 היא הבחירה המתאימה.
לעומת זאת, אם החלל בו תציב אותה אינו מואר בקרני שמש ישירים, אלא מואר בינונית או אפילו חשוך, ואתה לא חייב את הכי טוב, אז Bravia 5 איכותית מאוד ומציעה ערך מוסף מעולה. חבל שתשלם עוד עשרות אחוזים אם אתה לא מנצלים את הערך המוסף של ה- 9.

אם אתה משתמש בעיקר לגיימינג, וצפייה בסרטים בלילה, אז גם Bravia 5 תעשה את העבודה מצוין. אבל אם אתה מחובב HDR, עומק שחור ברמה גבוהה, ורוצה “הכי טוב” – אז Bravia 9.

בהצלחה!
 
המיני לד אליו הפנית היא ה- Bravia 5. היא גם מתאימה לגיימינג, אולם ההבדלים בינה לבין ה- Bravia 9 אליה הפניתי אותך הם:
  • יותר אזורי תאורה אחורית ב- 9
  • תאורה אחורית יותר דינמית ב- 9
אם החדר בו תציב את הטלוויזיה מאוד מואר (חלונות גדולים, אור יום רב), ואתה מחפש ביצועי-על, אזי ה-Bravia 9 היא הבחירה המתאימה.
לעומת זאת, אם החלל בו תציב אותה אינו מואר בקרני שמש ישירים, אלא מואר בינונית או אפילו חשוך, ואתה לא חייב את הכי טוב, אז Bravia 5 איכותית מאוד ומציעה ערך מוסף מעולה. חבל שתשלם עוד עשרות אחוזים אם אתה לא מנצלים את הערך המוסף של ה- 9.

אם אתה משתמש בעיקר לגיימינג, וצפייה בסרטים בלילה, אז גם Bravia 5 תעשה את העבודה מצוין. אבל אם אתה מחובב HDR, עומק שחור ברמה גבוהה, ורוצה “הכי טוב” – אז Bravia 9.

בהצלחה!
חיפשתי Bravia 9 בגודל 55” ולא נראה לי שיש…
 

אין על סוני ולא יהיה. תמונה טיבעית ועשירה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור