עזרה בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא מאיה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מאיה

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
יותר משבועיים אני מחפשת טלויזיה אחרי שה-CRT שלי התפגרה (קורה...)
אז התחלתי להתעניין בהבדלים בין פלזמה ל-LCD
קראתי בכל פורום ובכל מקום שמסבירים מי נגד מי...
ניגודיות, בהירות, זמן תגובה, חיבורים שונים...
הלכתי לראות בחנויות "רגילות" כי טוב מראה עיניים
אפילו קפצתי לחנויות כמו ארמגדון וסאונד אנד ויז'ין כדי לקבל כיולי צבע אמיתיים כמו שצריך, יש לציין שבאמת שם הכל נראה נפלא. משום מה ישר התבייתתי על הקורו (בלי לדעת שזו זאת) אבל מהר מאוד ירדתי ממנה אחרי ששמעתי את המחיר.
ואחרי כל זאת אני עדיין לא מצליחה לבחור דגם ולהחליט וזה כבר מתסכל :(

הבעיתיות מתחילה בצרכי שימוש שלי כיוון שאני לא מחוברת לכבלים או לווין אלא לאנטנה רגילה.
נו שויין..:rolleyes:
יודעת שזו בעייה בנושא אבל לא נראה לי שבתקופה הקרובה יעשה חיבור
אבל אולי למען ה- HD READY יחליט שכן.
מה שעוד אני כן צופה בהרבה DVD שאני מאמינה שהוא חיבור רגיל ולא HD.
אז מה עושים?
איך ממשיכים מכאן?

קראתי המלצות על סמסונג R81 אבל הדגם החדש שלה הוא A450 שנראה לי בסדר אבל אף אחד לא כתב על זה משהו..
בחנתי גם את הסקרלט LG60R אבל משום מה החיצוניות שלה מצועצעת והיה קשה לי להתמקד "בתוכן" למרות שגם זה נראה בסדר. גם שאר דגמי ה-LG30R נראו בסדר...
גיליתי את דגם הפנסוניק LX 700 VIERA שנראה מצויין אבל מגיע רק ב-32" ואני מחפשת 37".

האם למישהו יש את הדגמים הנ"ל ויכול לתת חוות דעת?
האם מישהו יכול לכוון אותי אם אני בכלל בכיוון הנכון..? או להמליץ לי על דגם או חברה אחרת...
HELP :מבולבל:

תודה מראש לכולם
מאיה

מרחק צפיה 2.5 – 3 מטר
מחיר בין 5-6K
 

נערך לאחרונה ב:
יש (לפחות היה בארמגדון) דגם של היטאצ'י שראיתי בזמנו, משהו 9000 , נהדרת.
מומלצת מאוד.
מחירה היה לפני כשנה בערך 9000 ש"ח.

אני אישית מאוד אוהב את הדגמים של LG.
כמו כן ממליץ לקפוץ לSG אלק' בת"א בפינסקר, יש להם מגוון רחב של שני מותגים פחות ידועים VIEWPIA ותומפסון.
טלויזיות דיי מוצלחות עם מחירים לא רעים. לא מדבקות אבל גם לא שם מפוצץ אולי תמצאי שם את מבוקשך.

נ.ב.
נראה לי שזה זו:
HITACHI 37LD900

ונב.ב.
אם את מחוברת לאנטנה והורב המוחלט שלך הוא DVD הייתי הולך על LCD וDVDחדיש ואיכותי באותה מכה.
 
דבר ראשון, בבקשה כותרת יותר מתאימה
דבר שני אני חושב שהכיוון צריך להיות של פלזמה ולא LCD בגלל שאיכות השידור מראש לא מדהימה
 
תודה לכם...

- אבדוק את HITACHI
- הבנתי שפלזמות מגיעות בגדלים גדולים מ-42 ומעלה, שזה נראה לי יותר מידי למרחק שלי.

(סליחה על הכותרת - יש עריכה?)
 

כאשר את עומדת הפורום ורואה את השרשור שלך (יחד עם השירשורים האחרים בקטגוריה) לחיצה על הכותרת מאפשרת שיוני השם.

פלזמות יש גם בגודל של 32'' ובטוח שיש מוצלחות ב 37'' מומלץ לבדוק ברזולציה של HD READY
ולא פחות מכך
 
אורי אם זה לא לחדר שינה אני לא חושב שצריך לפחות מ HD READY ומסכי פלזמה 32'' (כולל זה ) הוא SDTV שלדעתי לא מספק לסלון.
 

אז פלזמה זה הכיוון...(?)
האם אפשר לומר שדגמים של פיוניר או פנסוניק הם טובים יותר בתחום הפלזמות או שזה לא בהכרח נכון?
מה בעניין הצריבות - או שהדגמים העכשווים כבר מונעים את זה?
 
לא הבנתי..
האם המסך לא תומך HD? לפי היבואן הוא כן לפי הבנתי. יכול להיות שטעיתי:)

אגב אני בכלל מציע להשאר עם CRT בגדלים והתקציבים הנמוכים. התמורה גבוהה יותר.
 
בגודל את צודקת - אבל צריך כל דגם לגופו
 

אורי רשום שם רזולציה של 852X480
זה 480 שורות, זה לא HD
:(
 
(Y)
צודק פיספסתי
 
הייתי נשארת עם CRT אבל היא כרגע מתפקדת כפסל סביבתי באמצע הסלון :)
 

אני חושבת שאם כבר קונים עדיף ללכת קדימה...לא?
 
לא תמיד.
המחשבה עובדת בצורת : מה אני אקבל בשביל כמה כסף שיש לי.
אם תגדירי תקציב גבוהה אז תקבלי משהו טוב.
אין מה לעשות הLCD ופלזמות הטובות עולות הרבה כסף. השאר לצערי הוא בררה.(גם brera וגם brara)

והשאלה זה מה זה ללכת. האם תנוצל ההשקעה בשנים הקרובות ?
האם את רואה סרטים שהמסך 16:9 חיוני להם?

האם את מתכוונת להצטרף ללווין/כבלים ולקבל שירותי HD מהם? אם כן אז כדאי.

אם לא ועדיין הצפיה תהיה בעזרת טלויזיה רגילה, ובסרטים שאין הרבה הבדל, התמורה הכי גבוהה לתקציב נמוך היא CRT .
 

אין כאן תשובה אחת נכונה
כל אחד עם הצרכים והרצונות שלו - כמובן שיש נושא התציב :)
 
אני יכולה להגיד שבכאן והעכשיו לא הייתי רוצה להתחבר לכבלים או ללווין. אחוזי הצפיה שלי בטלוויזיה נמוכים והיא בעיקר שומשה לסרטי DVD (מה גם אתבאס לקנות CRT)

אבל העניין הוא שיכול להיות שבעקבות פורום זה ואחרי כל הבירורים והחיפושים אחר טלוויזיה אני כן אשתכנע להצטרף להוט או יס ולקבל שרותי HD ;).

אם יש חיבורי כבלים או לווין האם במקרה זה ה-LCD עדיף על פלזמה או שאין קשר?
 
אם בעיקר הצפיה היא DVD האי LCD היא הבחירה הברורה לדעתי. מומלץ כמו שכתבתי עם DVD איכותי בנוסף.
 

התחברות ליש או הוט זה שיקול שלך - אבל אני לא חושב שצריך למהר להתחבר ל HD פשוט זה לא זול כעת עבור כמות תוכן מאוד קטנה.

כמו כן אם אין תכנון לצפיה רבה של חומר HD ברמה גבוהה כמו בלו ריי או חיבור למחשב, קשה לי לראות יתרונות ל LCD. גם כאשר מבחר הסרטים ב DVD שיש היום לא כולם באיכות מדהימה ופלזמה סלחנית יותר לכך מ LCD
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור