עזרה בבחירת מסך תלת מימד בגודל "60 ומעלה

  • פותח הנושא פותח הנושא sharetm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sharetm

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
מי יכול לומר איזה מסך תלת מימד הכי טוב היום בשוק והכי מתקדם? הכסף לא חשוב כאן.
 

המועמדים בגודל הזה הם של סמסונג ופנסוניק וכנראה גם שארפ (צריך לוודא עם היבואן שמביא מסכים בגודל כזה).
מתחת ל- 60" יש כבר אופציות מתוצרת חברות נוספות.
 
תודה על התגובה. עדיין לא הבנתי מי הראוי מבין המוצעים בשוק למי יש את הטכנולוגיה הכי מתקדמת עם כל הנתונים האפשריים ולמי מהן יש את התמונה הכי חדה ואמיתית בשידורי תלת מימד. שארפ הכי יקר מבין מי שהצגת האים מוצדק ואם כן מדוע?
 
היום יש שני מסכי דגל שנחשבים למסכים הטובים ביותר:

סמסונג D8000 55
או 64 עם יש או שזה פלזמה
לסמסונג יש מנגנון חדיש שנרות למטה ולמעלה ולא בצדדים שגורומים לרמת שחורים יותר טובה לעיבוד תמונה טוב יותר ולצבעים מרשימים יותר הם גם בעל האופציות הבאות:
1.הקלטה
2.טניור דגיטלי לקליטת ערוצים ללא מימיר
ועוד.
היא זכתב ב37 פרסים לחיגוש טכנלוגי


והשניה היא פנסוניק VT30
המשך של VT20
היא אמורה להמשיך טטכנלוגיה של הפיוניור קורו האגדתית בוא נראה עם תהיה תחרות השנה לפיוניור קורו

זהו
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור