עזרה בבחירת מסך פנסוניק 42

  • פותח הנושא פותח הנושא clips
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

clips

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני מתלבט כרגע בין שני דגמים של פלזמות פנסוניק:
TH42PH10 - פלוס רמקולים
TH42PV7

אני לא מצליח לבין מה ההבדלים ביניהם ואשמח לקבל חוות דעת נוספת.
 

PH10 משתייך לסדרת ה"מוניטור" - מסך ללא רמקולים, החיבורים שלו הינם מודולרים שניתן להחליף וקצת יותר אפשרויות כיוונון תמונה.

ה-PV7 שייך לסדרת VIERA - "טלוויזיה", מוכוון יותר למשתמש הביתי, כולל רמקולים, עיצוב שונה ומגיע עם קצת יותר כניסות בהשוואה למוניטור.
 
אם התקציב מאפשר אני ממליץ על הpv70 ולא הpv7
היתה לי ה7 לחודשים ובגלל תקלה החלפתי ל70 (בתוספת תשלום) וב70 רואים טוב יותר
ירון
 
האם יש הבדלים מבחינת איכות התצוגה?
ומה המשמעות (הכספית) של החלפת החיבורים? (אני צריך VGA, SCART-RGB ו-SVIDEO)

שכחתי לציין שסוכן של יורוקום אמר לי כי ה-PH10 הוא מאט ולא מבריק, היתכן?

הייתי שמח לרכוש PV70 אבל אני מנסה להשאר בתקציב נמוך מ-10K.
 

ב-PH10 יש מודולים שונים, כל אחד מהם מגיע עם סוג חיבור אחר.
לא חושב שיש לה סקארט, צריך לברר. ניתן להשיג מודול עם כניסת RGB שכוללת 4 RCA, אבל כמדומני זה בתוספת תשלום של סביב 1,000 ש"ח.
לגבי ציפוי חיצוני של המסך, פנסוניק אכן משתמשת בשני סוגי ציפויים (ציינתי את זה בסקירה על דגם ה-50)
 
ומה לגבי ה-PR10?

גם פה אני לא מוצא שום הבדל בין המסכים.
 
התכוונת PH10? מה השאלה?
 

לא מכיר את הדגם הזה, חיפוש בגוגל מעלה תוצאות רק בעברית, מוזר.
זה יבוא של יורוקום?
 
נראה שזה דגם חדש (2008). אני מחזיק ביד את הקטלוג החדש של יורוקום וכתוב שם שזהו מסך עם רמקול מובנה אך ללא טיונר.

כמו כן חסרות בו התכונות הבאות של ה-PV7:
3D Color Management
Sub Pixel Controller

אך מנגד יש בו שתי תוספות:
New Real Black Creation - החשכת אזורים אפורים בתמונה
New Black Deep Filter - צמצום החזרי אור

חבל רק שלא רואים אותו בתצוגה באף מקום.
 

רק לפי זה קשה לדעת מי טוב יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור