R ran חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 21/12/08 #1 שלום לכם, אבקש את עזרתכם בקבלת חוות דעת על 2 דגמי פלזמות של LG הראשונה היא : 42PG200R והשנייה היא: 42LG60UR איזה טלויזיה יותר מומלצת ועדיפה ? איזה טלוויזיה עדיפה מבחינת השידורים כיום ומבחינת השידוריים העתידים ? תודה רבה, רן. נערך לאחרונה ב: 21/12/08
שלום לכם, אבקש את עזרתכם בקבלת חוות דעת על 2 דגמי פלזמות של LG הראשונה היא : 42PG200R והשנייה היא: 42LG60UR איזה טלויזיה יותר מומלצת ועדיפה ? איזה טלוויזיה עדיפה מבחינת השידורים כיום ומבחינת השידוריים העתידים ? תודה רבה, רן.
oferT חבר משקיען הודעות 5,204 מעורבות 46 נקודות 48 21/12/08 #2 לך על 42LG60UR מציג תמונה משובחת גם בשידורי טלוויזה בנוסף יש לו תמיכה בשידורי 1080p HD
R ran חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 22/12/08 #3 תודה על התשובה , אבל גם ה- 42PG200R יש לו תמיכה בשידורי 1080p HD..
oferT חבר משקיען הודעות 5,204 מעורבות 46 נקודות 48 22/12/08 #4 לא מכיר את הדגם הנ"ל. {אולי יבוא פרללי?} נכתב ע"י ran: תודה על התשובה , אבל גם ה- 42PG200R יש לו תמיכה בשידורי 1080p HD.. לחץ כדי להרחיב... מעבר לזה היכן ראיתי שהמסך הוא HD Full ? משמע 1920X1080 לפי מה שאני רואה המסך הוא HD Ready שזה 1024x768p. {לא שזה רע} מציע לך לבחון/לראות את המסכים ולפי זה להחליט מה יותר מתאים לך.
לא מכיר את הדגם הנ"ל. {אולי יבוא פרללי?} נכתב ע"י ran: תודה על התשובה , אבל גם ה- 42PG200R יש לו תמיכה בשידורי 1080p HD.. לחץ כדי להרחיב... מעבר לזה היכן ראיתי שהמסך הוא HD Full ? משמע 1920X1080 לפי מה שאני רואה המסך הוא HD Ready שזה 1024x768p. {לא שזה רע} מציע לך לבחון/לראות את המסכים ולפי זה להחליט מה יותר מתאים לך.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 22/12/08 #5 פלזמה 42" היחידה בארץ שהינה FULL HD היא ה- PY800 של פנסוניק, כל השאר הינן 1024x768