עזרה בבחירת מסך מחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא amarco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amarco

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
אני מבקש המלצה על מסך מחשב LCD
גודל 22-24 אינץ
תקציב עד 1500 ש"ח
מבקש על המלצה בעל רזולוציה של FULLHD
עם אפשר שיהיו לו גם כניסות USB (פשוט יותר נוח)
מבקש המלצה למוצר שנחשב הכי טוב בשביל המחיר שלו
עם אפשר של חברה ידוע ולא מותגי מדבקה
תודה מראש על כל עזרה
 

.......

ההיתי ממליץ על המסכים של סמסונג

יש להם מבחר רב בזה

אני אישית קניתי מסך מחשב עם טלוויזיה שיש לו רזולוציה גבוהה ואיכות טובה מאוד
(בדרך כלל מסכי מחשב עם טלוויזיה האיכות גרועה והרזולוציה נמוכה)

בכל אופן זה הדגם - T260HD
זה מסך בגודל 25.5 אינצ' ויש גם בלי טלוויזיה

אתה יכול לבחור את הסידרה של T או שיש את BW שזה מתרומם ומסתובב
בכל אופן יש את הT220 - T240 - T260 ובכולם איכות גבוהה HDMI והם יפים
או שתקח כמוני עם טלוויזיה שזה T240HD - T260HD
מה שתבחר אחי
בהצלחה

אגב.. ספר מה קנית בסוף איזה מסך??
 
מצטרף להמלצה,
לי יש T220P אני מאוד מרוצה.
 
קצת יקר יותר, אבל טוב בהרבה:

http://www.zap.co.il/RateModel.aspx?modelid=720939
 

אני גם קיבלתי מסך של סמסונג t220 מה אני יגיד לך עולם אחר בהשוועה למסך הקודם שלי שגם הוא היה 22" אבל המסך הזה לא רואה אותו ממטר מומלץ מאודדדד (הכוונה שלי קיבלתי זה שלא שילמתי עליו שקל כי המסך הקודם שלי היתקלקל )בכול מקרה זה מסך מצויין אני מרוצה עד הגג שווה כול שקל נ.ב. מקווה שעזרתי:)
 
אני אישית די משוחד כיוון שיש לי את Dell 2209WA שRoy המליץ עליו. מסך מדהים ובעל יציאות USB כפי שביקשת אבל מעט יותר יקר ביחס לגודל.
בנוסף אני מצטרף להמלצות על מסכי סמסונג השונים. היו לי שני מסכים שלהם לאורך שנתיים והייתי מאוד מרוצה מאיכות החומר והגימור שלהם ומהתמונה. אגב יש לסמסונג גם כמה מסכים טובים בגימור מאט(צבע מסגרת אטוּם) כמו לדוגמא ה2243BW אם אתה לא אוהב את העיצוב החדש המבריק והמעוגל. רוב מסכי המחשב היום אם לא כולם הם HDFull.
לך רק על מסך ביחס 16:9 ולא 16:10.
 
נערך לאחרונה ב:
ממליץ לך גם לבדוק מסך מחשב של lg w2353v מהסידרה החדשה.מסך full hd ניגודיות 50000:1 זמן תגובה 2ms
יחס מסך 16:9 .פנל מגע.גם עם כניסת HDMI .מסך מהםם לדעתי.סרטוני FULL HD חוויה.
 

מצטרף להמלצה.
ברשותי Samsung T240 כארבעה חודשים.
מסך מעולה שמגיע לרזולוציה 1920X1200.
מאוד עוצמתי ובגימור יפהפה.
יתרונות:
רזולוציה, שלל כניסות אפשריות (כולל HDMI), מראה חיצוני, עמיד בפני אבק.
חסרונות:
פאנל הכיוונונים למיניהם והשליטה במסך נמצא בדופן הימנית דבר המקשה טיונינג, כשהמסך מכוון על בחירת מקור וידאו אוטומטית לוקח די הרבה זמן לעבור בין כניסה לכניסה.
מעבר לזה בדקתי את המסך במשחקים החדשים ביותר ובסרטי HD בכל האיכויות ולא התאכזבתי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור