LCD או פלזמה עזרה בבחירת טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא deadlystrk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

deadlystrk

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
טוב אז ככה קודם כל אני חדש פה, והגעתי לפה כי הפורם הזה ניראה לי הכי מקצועי.
עכשיו אנחנו מתתכננים שיפוץ ובין היתר אנחנו רוצים לקנות טלוזיה חדשה.
הבעיה האמיתית זה מיקום הטלויזיה (מצורפות שני תמונות של מצב האור בבית)
מצורופות שני תמונות:



עזבו את כל הרהיטים, הכל הולך לפח ואנחנו לא יודעם עדיין איך הבית יעוצב, ואנחנו רוצים להחליט קודם איפה הטלויה תיהיה.

במסגרת באדום זה המיקום שאנחנו רוצים שהטלויזיה תיהיה, עכשיו התמונה השנייה זה ככל הניראה המיקום הכי מתאים אבל הטלויזיה תיהיה מול לחלון יציאה למרפסת (ניתן לראות את החלון בתמונה הראשונה).
עכשיו במקרה ואנחנו מחליטים על המיקום כפי שהוא בתמונה השנייה איזה טלויזיה כדי לבחור.. LCD PLASMA? אני קורא כבר די הרבה זמו והבנתי פלזמה לא הולכת טוב עם אור.
אני מסתובב הרבה בחנויות כבר ויש כמה דגמים שמוצאים חן בעיני LCD ופלזמה אבל אין לי מושג איך הם יעבדו מול האור.
אני מעוניין ב37 או 40 (42 זה גדול מדי לתאמי) אינץ המרחק צפייה יהיה 2.7-3 מטר והתוכן הוא כ80% תכני ייס ו20% חיבור המחשב לטלוזיה בכדי לראות סרטים FHD. כרגע יש לנו ייס רגיל אבל אפשרי שנחליף לייס HD בעתיד.
איזה טלויזיה אתם ממליצים? HDR? FHD? ואילו דגמים כדי לשים לב אליהם.. אני די אהבתי את דגמי A450 ו A550. התקציב עומד על 5-5.5K.

עכשיו במידה ואנחנו נחילט על מיקום שונה לטלויזיה כפי שבתמונה הראשונה (שם אין השתקפויות של אור) איזה טלויזיה מומלץ?

בתודה לכל העוזרים.
 

לדעתי, אם ראית ואהבת את דגמי A450 / A550 אז זו יכולה להיות קניה טובה עבורך, היות והם בהחלט עונים על הצרכים שציינת.
 
לא תיהיה השתקפות של השמש בטלויזיה?
 
בסלון שלך, עם כמות האור החזקה, השמש תפריע לכל טלויזיה ולכן תצטרך לעמעם את האור בחדר בכל מקרה.
אם אני זוכר נכון, ל- A450 יש ציפוי מט, לא זוכר לגבי ה- A550, כמובן שצריך לבדוק את הנושא בחנות.
 

לשתיהן יש ציפוי שחור מבריק כמו ל95% מהטלויזיות. הטלויזיה היחידה שלא הייתה מבריקה שאני ראיתי בחנות הייתה של טושיבה. לא זוכר את הדגם.
 
לרוב הגדול של טלויזיות LCD יש ציפוי מט ולא מבריק... לאיזה 95% אתה מתייחס? פלזמות ?
 
התכוונתי למסגרת, לא למסך עצמו. זה גם גורם לדעתי.
 

אוקי.... ואני התייחסתי לפאנל המסך עצמו.
גם המסגרת תשקף בגימור מבריק, אין כל כך מה לעשות.
 
אגב, גם תחת משפחת מסכי המט יש רמות. המסך של ה A450/550 מעט יותר מבריק מבטלויזיות LCD אחרות שראיתי.
 
מה לגבי פלזמה? העם כדי? או עדיף LCD במקרה שלי?
 

ל- PV8 של פנסוניק יש מסגרת מט, אבל הפאנל מבריק...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור