LCD עזרה בבחירת טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא kim85
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kim85

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
אני מחפש מסך 46-48 אינץ ואין לי צורך בסמארט או תלת מימד, פשוט איכות תמונה טובה. אני משתדל לא לעבור את ה-4000 שקל.
אחרי חיפוש קל הבנתי שאני אצטרך ללעת לכיוון הסדרת 5000 של סמסונג אבל נתקלתי במסך פיליפס 6008 והאיכות תמונה שלו פשוט תפסה אותי. זה מעל התקציב אבל ראיתי את הדגם מתצוגה ב4,300 שקל ושנתיים אחריות אבל בגלל שזה מתצוגה אני חושש.

אשמח לשמוע מה דעתכם על קניה של מסך led מתצוגה, עד כמה זה שווה? הצעות למסכים אחרים גם יתקבלו בשמחה.
תודה רבה לכל מי שיעזור.
 

צימצמתי את האופציות לשני הדגמים האלה:
אני מזכיר רק שאין לי עניין בסמארט טיוי או תלת מימד, רק האיכות תמונה מעניינת אותי.

philips 46PFL5007K
samsung UA46F6400

חשוב לציין גם שהאחריות של הפיליפס זה שנתיים של אלקטרה ושל הסמסונג זה שנה אחת של רייבי.
יש למישהו אולי המלצה בקשר לטלויזיות האלו?
אם למישהו יש הצעה אחרת גם בתקציב אני אשמח לשמוע.

תודה רבה.
 
לא ראיתי את הפיליפס כך שקשה לחוות דעה. האם ראית את שתי הטלוויזיות בפועל בחנות?
 
את הסמסונג ראיתי בחנות והיא נראית בסדר אבל את הפיליפס לא יצא לי לראות בחנות ופשוט יש לי ניסיון עבר מצוין עם פיליפס. הפיליפס גם יחסית זולה והיא בעלת תדר של 400hz. אני פשוט הייתי שמח לשמוע מאנשים שיש להם אולי את הטלויזיה מה דעתם
 

אחי אני מציע לך ללכת על ה46F5000 או אפילו על ה50F5000 ה46 עולה 2800ש"ח וה50 3500+/- לי יש את ה40 והאיכות שלה מצויינת בהתחשב שהבמחשב מחובר וגם חיברתי לה אנטנה שאני בניתי לעידן+ וגם שם רואים טוב מאוד אז אחי תעשה את השיקולים שלך אם אתה רוצה להוציא הון על "כלום".
 
באמת התחלתי לשים לב לדגם הזה של סמסונג, פשוט ראיתי אותו בחנות והאיכות תמונה הייתה לא משהו אבל אחרי שראיתי בחנות אחרת זה פתאום נראה לי טוב אז זה כנראה עניין של הגדרות. נראה לי שאני אלך עליה. תודה רבה על התגובות...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור