עזרה בבחירת דגם

  • פותח הנושא פותח הנושא nahonh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nahonh

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני מעוניין לקנות פלאזמה בגודל 50(מרחק הצפיה הוא 3.80 מטר)
יש לי תקציב עד 8000 ש"ח ולכן האפשרויות הן די מצומצמות
מה עדיף מבין אלו:
1 lg 50pg200
2 samsung 50a410
3 PS50C91HוSamsung
4 lg pg20
רוב השימוש הינו לצפיית שידורי HOT וקצת מחשב(בעיקר סרטי DIVX)
תודה רבה
 

יברה זה קצת לחוץ לי

בבקשה אם אפשר איזו המלצה כי זה דחוף לי:)
 
הסמסונג 91 הוא מדור קודם (אם כי הפידבקים עליו חיוביים).
האם ראית את המסכים בחנות?
 
כן אבל רק את שני הLG והPG20 נראה קצת יותר טוב וגם מבחינת הנתונים הוא יותר טוב אבל אין לו אחריות של ח.י אלא מקבילה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור