LCD עזרה בבחירת גודל מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא krikov
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

krikov

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

הוסבר לי כי בחירת גודל מסך נעשה על כל 1 מטר 10 אינץ.
כיום יש לי מרחק צפיה נטו של 3 מטר מנקודת ישיבה למסך.

אשמח לקבל ביקורת או חו"ד למי שיש בבית 46/47 אינץ האם המסך נראה לעין בצורה נוחה
ונעימה או שעליי לקחת 40 אינץ.

הטלויזיה שאני מעוניין לרכוש היא Samsung UA40D6400. בגודל 40 אינץ
או בגודל 46 אינץ Samsung UA46D6400.
 

גם 46" יתאים לצפיה וככל שתצפה ביותר ויותר וידאו באיכות HD, כך תעריך את יתרון הגודל.
 
שלום ליאור

ל 3.7 מטר בחלק הרחוק ו 2.5 מטר בחלק הקרוב אתה ממליץ לקחת 55 אינצ או 47
רוב הצפיה sd . לד 7606
 

מבחינת גודל מסך ושידורים שיש כיום (על אחת כמה וכמה לפי רוצנה של חברת YES להעביר את כול לקוחותיה לשימוש בממירי HD), המרחק שאתה מתאר, כמו שכבר מר קורן ציין לפני, 46 יכול להיות מעולה. אפשר אפילו ללכת על 50.

אצלי בחדר השינה ישנו מסך LED בגודל "46 אינץ' ממרחק של מעט מעל ל-2 מטרים מחובר לממיר HD ואני נהנה מכול רגע.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור