LCD או פלזמה עזרה בבחירה

  • פותח הנושא פותח הנושא Shy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Shy

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם וחג שמח!!!
דיי חדש בכל התחום וכבר דיי מבולבל מכל העיניין
עברתי דירה וברצוני לקנות פלזמה\LCD

המטרות הן:
צפייה בYES בעתיד ממיר HD
DVD וסרטים מהמחשב

מרחק 4 וקצת אך היציאה למרפסת קרובה לכיוון דרום מערב ככה שיש לי המון שמש לכיוון הסלון

מחיר: עד 7000
תודה רבה לכולם
שי
 

חיבור למחשב וסלון מואר הם בדרך כלל סיבות לבחור ב LCD
מ 4 מטר הייתי הולך על מסך גדול מ 42'', אבל מסך טוב כזה זה לא זול
 
טעות

תודה...
אין לי כוונה לחבר אותה למחשב, התכוונתי סרטים לאחר צריבה.
התלבטות בין
סמסונג 50" דגם 401
LG SCART "42
או אולי יש דגם אחר שכדאי?

תודה
 
כמה אפשרויות נוספות של מסכי LCD כמו: סדרת 4000 של סוני, פיליפס 7403, סמסונג A450 או 650 וגם שארפ D44 להמשיך ...?
 

תודה רבה

ואם צריך לבחור 1?
 
המסך המוצלח ביותר הינו פלזמה הקורו של פיוניר (אם עדיין ניתן להשיג אותו) או שזה אולי הפלזמה מסדרה 800 של פנסוניק - אבל זה מסכי פלזמה והם גם יקרים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור